Співробітники адмінцентрів та «Прозорих офісів» підвищують кваліфікацію
20 квітня 2018 15:35 Місто
Співробітники адмінцентрів та «Прозорих офісів» підвищують кваліфікацію Тренінг-семінар «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів» проходить з початку цього тижня у Харківській міській раді.

Дводенні заняття повинні відвідати 170 адміністраторів центрів надання адміністративних послуг міста Харкова і 130 співробітників вже діючих і майбутніх центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс». У групах по 20 чоловік під керівництвом досвідчених тренерів вони розглядають питання стандартів обслуговування відвідувачів, алгоритми роботи адміністраторів і заявників - від вітання до прийому документів. Також відпрацьовуються навички управління складними і конфліктними ситуаціями.

Як повідомила заступник директора Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Ірина Юр'єва, такі тренінги дуже допомагають адміністраторам у роботі.

«Впевнене спілкування, вміння подати себе, правильна мова, запобігання конфліктним ситуаціям, зовнішній вигляд - це дуже корисно і потрібно. У підсумку виграють від цього всі - і наші співробітники, і відвідувачі», - зазначила Ірина Юр'єва.

За проведенням сьогоднішнього тренінгу спостерігала керівник проекту «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) Аліса Хенсон. Як повідомила координатор проекту Олена Доценко, подібні тренінги забезпечують «профілактику професійного вигоряння» і дозволяють почуватися комфортно в будь-якій ситуації.

«Важливо дотримуватися загальних правил ділової етики. Треба бути гранично ввічливими і уважними, утримувати ініціативу в розмові - першими вітатися, першими посміхатися, вміти створити атмосферу психологічного комфорту, вибудовувати довірчі відносини з відвідувачем і разом з тим не втягуватися в конфлікти. Всьому цьому ми вчимо за два дні. Таким чином, після наших тренінгів працівники адміністративних центрів і «Прозорих офісів» почуваються набагато впевненішими», - зазначила Олена Доценко.

Тренінг-семінар «Рекомендовані стандарти обслуговування відвідувачів» проводиться за підтримки USAID та Міжнародної організації з розвитку права (IDLO).

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини