
Як повідомили у «1562», це всього на 266 тис. звернень менше, ніж за такий же період 2021 року, коли населення міста було значно більшим.
В інформаційно-диспетчерській службі зазначили, що після початку війни продовжують працювати у штатному цілодобовому режимі, навіть під час блекауту.
«Після ракетних обстрілів агресора по цивільній інфраструктурі, внаслідок яких у місті вимушено припиняється подача електроенергії, теплопостачання та водопостачання, значно зростає кількість звернень харків'ян. У такі дні надходить понад 4,5 тис. заявок, хоча зазвичай цей показник становить 1,5-2,5 тис.», - повідомили у «1562».
За останній місяць, з 6 листопада по 6 грудня, диспетчерська служба прийняла майже 98 тис. звернень, 62 тис. з яких були передані до відповідних служб для виконання, близько 20 тис. стосувалися прохання надати певну інформацію, ще приблизно на 15 тис. звернень співробітники кол-центру «1562» надали консультації.
Нагадаємо, що харків'яни можуть звернутися до «1562»:
- через сайт служби: https://1562.kharkov.ua/ru/order/index/;
- за коротким номером телефону 15-62 (стаціонарний, мобільний «Київстар», «Vodafone» - безкоштовно, «Lifecell» - за тарифами мобільного оператора);
- на міський номер: (057) 760-70-62.
При перевантаженні вищевказаних ліній з 1 грудня тимчасово введена «гаряча» лінія 15-35, де також приймають заявки з питань житлово-комунального господарства та ін.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
17:50
У Харкові обговорили розвиток молодіжної політики в умовах війни та після перемоги
-
17:25
У Харкові відремонтували дві тисячі водорозбірних колонок
-
17:02
У Харкові з початку року замінили більше кілометра водоводів
-
15:47
Ігор Терехов: Розраховуємо, що після перемоги у Харкові проживатиме близько двох з половиною мільйона людей
-
15:39
Ігор Терехов розповів, що чекає на радянські багатоповерхівки та центр міста
-
15:18
У Харкові відновлять первісне призначення міських річок
-
14:42
Ігор Терехов про майбутнє ринку «Барабашово»: Це буде якісно інший рівень
-
14:21
У Харкові планують перепрофілювати два заводи
-
14:18
Команда Нормана Фостера представить для Харкова п’ять комплексних стратегій
-
13:52
Ігор Терехов: Харків має бути безпечним і розвиненим містом
-
13:29
Мобільне та зелене місто - таким бачать архітектори Харків майбутнього
-
12:59
У Харкові розробляють нову транспортну систему
-
11:44
У Салтівському районі ремонтують комунікації
-
09:43
#Обличчя_Харкова. Ольга Чуйко - інженер-інспектор КП «Харківводоканал»
-
09:03
У Регіональному центрі відновили послуги податкової
-
02/02/2023
Ігор Терехов зустрівся з послом Іспанії
-
02/02/2023
«Харківводоканал» отримав партію гуманітарної допомоги
-
02/02/2023
«Харківводоканал» відновив водопостачання міста до рівня довоєнного часу
-
02/02/2023
Минулої доби «Тепломережі» відпрацювали понад триста заявок харків'ян