
Про це сьогодні, 17 червня, на пресконференції у Харківському пресклубі повідомив заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот.
За його словами, такий сервіс спростить придбання лікарських препаратів. «Лікар не писатиме нерозбірливим почерком, що треба купити. Онлайн-рецепт дозволить вибрати найближчу аптеку, де препарат дешевше, забронювати його і гарантовано отримати», - зазначив віце-мер.
Також він повідомив, що у персональному кабінеті на порталі «Helsi.mi» можна буде не тільки обрати лікаря, а й залишити відгук про його роботу. Харків’яни матимуть доступ до єдиної медичної карти, яка повністю замінить паперову, а також завжди матимуть під рукою результати аналізів та досліджень. Дані загружатимуться у персональний кабінет.
«Завжди можна буде подивитися, коли в останній раз робив флюорографію, а не згадувати», - зазначив Олег Дробот.
Заступник міського голови нагадав, що систему «Helsi.mi» запустили у Харкові в березні. Новий портал об’єднав усі лікарні, надав городянам змогу створювати персональні медичні кабінети та записуватися до лікарів онлайн. Цією послугою вже користується близько 10% харків’ян.
Крім того, у міських лікарнях планують встановити безкоштовні точки Wi-Fi, які потрібні лікарям і пацієнтам. А для того, щоб городянам було легше сприймати нововведення, у Харкові проводять масштабну роз’яснювальну роботу.
«Звичайно, перехід до нової системи важкий. Знімаємо відео, надаємо багато інформації в інтернеті, офлайні та на телебаченні, щоб люди зрозуміли, як користуватися новими послугами», - повідомив заступник міського голови.
Олег Дробот нагадав, що на найближчий сесії міськради планується ухвалити Концепцію розвитку цифрової грамотності жителів міста Харкова, в рамках якої городян навчатимуть користуватися онлайн-сервісами.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
03/02/2023
У Харкові обговорили розвиток молодіжної політики в умовах війни та після перемоги
-
03/02/2023
У Харкові відремонтували дві тисячі водорозбірних колонок
-
03/02/2023
У Харкові з початку року замінили більше кілометра водоводів
-
03/02/2023
Ігор Терехов: Розраховуємо, що після перемоги у Харкові проживатиме близько двох з половиною мільйона людей
-
03/02/2023
Ігор Терехов розповів, що чекає на радянські багатоповерхівки та центр міста
-
03/02/2023
У Харкові відновлять первісне призначення міських річок
-
03/02/2023
Ігор Терехов про майбутнє ринку «Барабашово»: Це буде якісно інший рівень
-
03/02/2023
У Харкові планують перепрофілювати два заводи
-
03/02/2023
Команда Нормана Фостера представить для Харкова п’ять комплексних стратегій
-
03/02/2023
Ігор Терехов: Харків має бути безпечним і розвиненим містом
-
03/02/2023
Мобільне та зелене місто - таким бачать архітектори Харків майбутнього
-
03/02/2023
У Харкові розробляють нову транспортну систему
-
03/02/2023
У Салтівському районі ремонтують комунікації
-
03/02/2023
#Обличчя_Харкова. Ольга Чуйко - інженер-інспектор КП «Харківводоканал»
-
03/02/2023
У Регіональному центрі відновили послуги податкової
-
02/02/2023
Ігор Терехов зустрівся з послом Іспанії
-
02/02/2023
«Харківводоканал» отримав партію гуманітарної допомоги
-
02/02/2023
«Харківводоканал» відновив водопостачання міста до рівня довоєнного часу
-
02/02/2023
Минулої доби «Тепломережі» відпрацювали понад триста заявок харків'ян