Затверджено нові тарифи на проїзд у міському електротранспорті
22 березня 2017 15:23 Офіційно
Затверджено нові тарифи на проїзд у міському електротранспорті Виконавчий комітет Харківської міської ради сьогодні, 22 березня, затвердив нові тарифи на проїзд у метро, тролейбусах і трамваях.

Згідно з рішенням, вартість проїзду в метро буде збільшена з 3 грн до 4 грн, в наземному електротранспорті (трамваях і тролейбусах) - з 2,5 грн до 3 грн. Підставою для такого кроку стало подорожчання енергоносіїв, зростання мінімальної зарплати. Проїзні, куплені до підвищення тарифу, будуть діяти за старими тарифами. Якщо сьогодні людина поповнила картку на метро, то тариф дле неї становитиме 3 грн - до того, як закінчаться гроші на карті. Новий тариф почне діяти з моменту публікації в газеті «Харьковские известия».

Нагадаємо, в останній раз тариф на проїзд в метрополітені підвищувався в 2013 році, на проїзд в трамваях і тролейбусах - в 2015 році.

Як повідомив заступник Харківського міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Михайло Фатєєв, з моменту введення чинного тарифу на перевезення пасажирів в метро, ​​трамваях і тролейбусах відбулося значне збільшення складових собівартості послуг, що надаються. Зокрема, з часу останнього підвищення тарифу на проїзд в метро середній розмір заробітної плати збільшився в 1,4 раза, з моменту підвищення тарифу в міському електротранспорті - в 1,3 раза. Тарифи на електроенергію зросли в 6,2 раза (з моменту підвищення тарифу на проїзд в наземному електротранспорті - в 3,6 раза).

Також Михайло Фатєєв повідомив, що ціни на матеріали для проведення ремонтів і технічного обслуговування рухомого складу зросли в середньому втричі. В даний час на трьох лініях метрополітену експлуатуються 326 вагонів із середнім зносом 91%, знос 45 ескалаторів - на рівні 73,2%, технологічного транспорту (дрезини) - 100%, вентиляційного обладнання - 86%. У Харкові налічується 209 тролейбусів, 241 трамвайний вагон, з яких відпрацювали свій амортизаційний термін 55 тролейбусів і 230 трамвайних вагонів. Середній вік харківських тролейбусів - 11,5 років, трамваїв - 30,5 років. Такий стан рухомого складу та обладнання, а також значне зростання цін на матеріали вимагають збільшення коштів для якісного виконання технічного обслуговування і проведення в повному обсязі необхідних ремонтів. Таким чином, діючий тариф не відшкодовує витрат підприємств міського електротранспорту з надання послуг і не забезпечує доходів, необхідних для безперебійного та безаварійного перевезення пасажирів.

За підсумками 2016 року збитки КП «Харківський метрополітен» від надання послуги з перевезення пасажирів склали 142,3 млн грн. Комунальні підприємства, що надають послуги з перевезення пасажирів наземним електротранспортом, отримали збитків на суму 11,1 млн грн.


Друкувати
Останні новини