
Такі дані наведені в інформації Департаменту діловодства за підсумками роботи Харківської міської ради та її виконавчих органів із зверненнями громадян та юридичних осіб у першому кварталі 2015 року.
Так, за звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 8416 письмових звернень громадян. Крім того, безпосередньо в департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради надійшло понад 3,9 тис. письмових звернень. На особистих прийомах керівники виконавчих органів прийняли понад 2,1 тис. жителів міста.
До громадської приймальні виконкому звернулися 1439 громадян, з них було прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій 362 людини, іншим фахівці відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства дали відповідні роз'яснення та рекомендації у вирішенні поставлених ними питань.
Як і в попередні роки, основні проблеми, які порушували громадяни у письмових зверненнях, стосувалися комунального господарства - 2861, соціального захисту - 2664, житлової політики - 911, земельних відносин - 1876.
Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконкому, задоволено більше 1,8 тис. Позитивно вирішені питання по 48 зверненнях, які надійшли на «гарячу лінію» міського голови, на 24 звернення надано роз'яснення. Задоволено 370 питань, з якими громадяни звернулися до громадських приймалень міського голови.
348 найменш захищеним громадянам надана матеріальна допомога на суму понад 2,6 млн грн.
Виконані роботи з 68 тис. 990 усних звернень та надано роз'яснення на 60 тис. 208 питань, з якими харків'яни звернулися в інформаційно-диспетчерську службу «15-62».
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
20:58
Харкову передали автобус та гуманітарну допомогу зі Словенії
-
20:41
«Тепломережі» створили нові бригади оперативного реагування на заявки харків'ян
-
20:07
Албанське місто допоможе реконструювати одну з харківських шкіл
-
18:27
У відновленні Харкова готові взяти участь Сполучені Штати Америки
-
17:34
Автобус №78 змінює маршрут
-
16:38
#Обличчя_Харкова. Людмила Дзюбенко - головний бухгалтер КП «ХРБП»
-
15:23
Громадяни, які отримали інвалідність під час війни, можуть отримати компенсацію
-
14:15
Міграційна служба Харківської області відповіла на часті запитання
-
13:00
У Харкові усувають наслідки нічного обстрілу
-
11:49
У Харкові за місяць замінили десятки пожежних гідрантів
-
11:33
У частині Київського району завтра не буде води
-
10:08
#Обличчя_Харкова. Валентин Харченко – електромонтер КП «Харківводоканал»
-
09:43
Минулої доби у трьох районах Харкова були пожежі через обстріли
-
08:51
Ігор Терехов: Харків обстрілюють, як за розкладом, але нас не залякати
-
05/07/2022
У Харкові обговорили функціонування та розвиток спорту в умовах війни
-
05/07/2022
Підтримати Україну фінансово можна через державний вебпортал
-
05/07/2022
У Новобаварському районі відновлюють водоводи
-
05/07/2022
«Харківводоканал» активізував роботу з заявками харків'ян
-
05/07/2022
Автобус №263 змінює маршрут руху