Вирішено понад тисячу питань, з якими харків'яни звернулися до громадських приймалень міського голови
12 липня 2017 17:39 Місто
Вирішено понад тисячу питань, з якими харків'яни звернулися до громадських приймалень міського голови 1112 питань, з якими громадяни звернулись цього року до громадських приймалень Харківського міського голови Геннадія Кернеса, вирішені.

Про це сказано в інформації Департаменту діловодства про кількість і характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради за перше півріччя 2017 року.

За цей період на електронну «гарячу лінію» міського голови надійшло понад 2,5 тис. звернень з питань житлово-комунального господарства і соціального забезпечення, за 508 з яких уже прийняті рішення. За іншими зверненнями ведеться робота.

Всього за перше півріччя до виконавчого комітету Харківської міської ради надійшло понад 25 тис. письмових звернень громадян. Велика частина з них стосувалася ремонту будинків, покрівель, доріг, благоустрою територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків. Так, за підсумками звернень близько 4 тис. харків'ян отримали понад 19 млн грн матеріальної допомоги. Крім того, 620 городянам надали безоплатну первинну правову допомогу.

Зазначимо, що плани з ремонту житлового фонду та доріг формують з урахуванням звернень громадян. Можна залишити звернення, використавши «гарячу лінію», інтерактивну карту, написавши електронного листа міському голові або створивши онлайн-заявку в інформаційно-диспетчерську службу «15-62». Всі ці електронні сервіси працюють на сайті міської ради.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини