У місті розвивають систему надання онлайн-послуг
26 червня 2019 16:49 Суспільство
У місті розвивають систему надання онлайн-послуг Понад 560 тис. електронних послуг і документів було надано через Портал електронних сервісів міста Харкова за рік його роботи, з 1 червня 2018 року.

Сьогодні, 26 червня, на засіданні виконавчого комітету міської ради було прийнято зміни до рішення «Про Реєстр територіальної громади міста Харкова» та «Про затвердження положення про Портал електронних сервісів міста».

Як повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, ці зміни передбачають коригування термінів відповідно до законодавства і розширення можливостей Порталу.

«Чергова зміна розширила перелік суб'єктів, які таку інформацію можуть отримувати. Це різного роду організації, що надають послуги. Наприклад, компанії і підприємства, що надають послуги з водо-, теплопостачання, електрики, які вимагають інформацію про місце проживання, про склад сім'ї тощо. Сьогодні ми готові надавати такі довідки дистанційно, щоб відповідні підприємства не витрачали час харків'ян, щоб вони не ходили в різні організації отримувати ці довідки», - зазначив Олег Дробот.

Порталом електронних сервісів в місті користуються вже понад 1,5 тис. суб'єктів - судді, нотаріуси, комунальні підприємства, департаменти, державні органи, яким потрібна інформація для надання послуг. Вони автоматично її отримують і економлять час жителів.

За словами Олега Дробота, через Портал можна отримати онлайн інформацію про реєстрацію місця проживання, склад сім'ї, актуалізувати особисту інформацію, яка зберігається в базах міста. Наприклад, якщо є зміни чи помилка у прізвищі, імені, адресі.

«Можна не тільки замовляти послуги, а й виконання робіт. Наприклад, можна замовити онлайн технічний паспорт КП «Бюро технічної інвентаризації» та довідку з архіву БТІ», - зазначив Олег Дробот.

Директор департаменту повідомив, що всього з 1 червня 2018 року через Портал електронних сервісів було надано понад 560 тис. електронних послуг і документів. 70% з них - повністю без участі заявника. Але як і раніше в 30% випадків харків'яни приходили до центрів надання адмінпослуг або КП «Жилкомсервіс», співробітники яких самі отримували цю довідку через Портал.

«Наша мета - і ці 30% послуг надавати без участі заявника. Ми йдемо до того, щоб всі послуги адміністративного, реєстраційного характеру, дозвільні процедури та ін., які надаються містом або державою, переводилися в онлайн-режим. Щоб люди могли, скориставшись гаджетом, не витрачати час на звернення до конкретні органи, а заходити на Портал, замовляти послуги та отримувати їх протягом декількох хвилин. Тому ми ведемо переговори з постачальниками з місцевими службами і співпрацюємо з державними організаціями, щоб перевести на Портал і держсервіси», - повідомив Олег Дробот.

Сайт Порталу електронних сервісів: https://e-kharkiv.org/.

«Гаряча» телефонна лінія для довідок: 0-800-304-304. 

Друкувати
Останні новини