У КВПВ реагують на скарги у соцмережах
28 травня 2022 13:47 ЖКГ
У КВПВ реагують на скарги у соцмережах Працівники КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» оперативно реагують на скарги містян.

Як повідомили на підприємстві, у соцмережах з'явилося повідомлення про те, що побутові відходи з території Шишківки у Київському районі деякий час не вивозились. Наступного ж ранку, 26 травня, контейнери були очищені від сміття.

Директор КП «КВПВ» Олексій Артикуленко зазначив, що містяни можуть звертатися на підприємство кількома способами.

«Наше підприємство оперативно реагує на такі скарги. Ви можете надсилати їх нам безпосередньо через диспетчерську службу, через сайт або сторінки нашого підприємства у соціальних мережах», - зазначив Олексій Артикуленко.

Сайт КП «КПВП»: https://musor.kharkov.ua/news/.

«Facebook»: https://www.facebook.com/musor.kharkov.

«YouTube»: https://www.youtube.com/channel/UCl7QojsuaE5DI_pKwsnvs-g/featured.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини