
Як повідомив у прес-центрі Харківської міської ради заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот, торік міський голова Геннадій Кернес підписав розпорядження про цифрову трансформацію міста, і поступово сервіси повинні перейти в онлайн для зручності городян, а також ефективного управління департаментами та комунальними підприємствами.
«Сьогодні ми покажемо, як ці дві цілі досягаються. Представляємо поліпшення надання сервісу в сфері паркування. Це запит харків'ян, які вже давно не хочуть чекати паркувальників, щоб оплатити парковку, витрачати час на пошук потрібних банкнот. Починається нова історія в сфері паркування нашого міста», - зазначив Олег Дробот.
Директор КП «Харківпарксервіс» Дмитро Мандриков повідомив, що відтепер городяни не побачать паркувальників у зеленій формі. Оплатити паркування можна кількома зручними способами: через новий мобільний додаток «Е-паркування», яке вже можна скачати в маркетах; «Приват24» в розділі «Транспорт/Авто»; за допомогою смс-паркінгу - для водіїв, у яких немає смартфона. Також можна придбати паркувальний талон. Здійснити оплату потрібно протягом 10 хвилин, інакше буде виписаний штраф.
Як повідомив Дмитро Мандриков, вартість паркування з 2012 року становить 5 грн/год. Харків'яни, які постійно користуються муніципальними парковками, можуть придбати 30-денний абонемент (карти продаються у тютюнових кіосках, розташованих біля парковок). Вартість місячного паркування - 600 грн. Карта купується одноразово, але кожні 30 днів її потрібно продовжувати (інформація і контакти вказані на карті). Водіїв просять розміщувати абонементи на лобовому склі.
Також директор підприємства повідомив, що на всіх парковках встановлені інформаційні щити з інструкцією з кожного виду оплати, з номером і графіком роботи пункту. У неробочий час парковок послугу можна не оплачувати. Люди з обмеженими можливостями мають право паркуватися безкоштовно.
Більш детальну інформацію про зміни в системі муніципальних паркувань можна дізнатися на інформаційних стендах, розташованих на кожній парковці, на сайті: https://parkservice.kh.ua, а також за телефоном «гарячої» лінії: 0-800-756-156.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
10:49
Державний грант на розвиток бізнесу: як подати заявку через «Дію»
-
10:39
Управління соцзахисту Харкова перераховують розмір виплат громадянам
-
09:18
#Обличчя_Харкова. Ганна Гук - головний спеціаліст районного Комітету у справах сім’ї, молоді та спорту
-
08:58
В Україні заборонять будь-яке куріння у громадських місцях: які штрафи для порушників
-
08:38
Харківські рятувальники загасили 12 пожеж
-
01/07/2022
У Харкові обстежують системи пічного опалення
-
01/07/2022
У Харкові за місяць відновили понад 200 водоводів
-
01/07/2022
Управління соцзахисту міста за місяць відвідали понад 30 тисяч громадян
-
01/07/2022
#Обличчя Харкова. Валентина Столярова - завідувач гоподарством центру реінтегрції бездомних
-
01/07/2022
Без вихідних та свят: у Харкові готуються до опалювального сезону
-
01/07/2022
В Основ'янському районі готують внутрішньобудинкові комунікації до зими
-
01/07/2022
У міських лікарнях проходять лікування майже три тисячі пацієнтів
-
01/07/2022
«Харківміськліфт» відновлює роботу електромереж у житлових будинках
-
01/07/2022
В Індустріальному районі відновлюють водоводи
-
01/07/2022
Харківські синхроністки стали чемпіонками Європи
-
01/07/2022
В Україні стартував забіг, присвячений відновленню Харкова та інших міст
-
01/07/2022
У Харкові проводять конкурс на найкраще фото міської клумби
-
01/07/2022
#Обличчя_Харкова. Михайло Самойленко - начальник Київської філії КП «ХТМ»
-
01/07/2022
Ігор Терехов висловлює співчуття родині Анатолія Калабухіна