
Як повідомив у прес-центрі Харківської міської ради заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот, торік міський голова Геннадій Кернес підписав розпорядження про цифрову трансформацію міста, і поступово сервіси повинні перейти в онлайн для зручності городян, а також ефективного управління департаментами та комунальними підприємствами.
«Сьогодні ми покажемо, як ці дві цілі досягаються. Представляємо поліпшення надання сервісу в сфері паркування. Це запит харків'ян, які вже давно не хочуть чекати паркувальників, щоб оплатити парковку, витрачати час на пошук потрібних банкнот. Починається нова історія в сфері паркування нашого міста», - зазначив Олег Дробот.
Директор КП «Харківпарксервіс» Дмитро Мандриков повідомив, що відтепер городяни не побачать паркувальників у зеленій формі. Оплатити паркування можна кількома зручними способами: через новий мобільний додаток «Е-паркування», яке вже можна скачати в маркетах; «Приват24» в розділі «Транспорт/Авто»; за допомогою смс-паркінгу - для водіїв, у яких немає смартфона. Також можна придбати паркувальний талон. Здійснити оплату потрібно протягом 10 хвилин, інакше буде виписаний штраф.
Як повідомив Дмитро Мандриков, вартість паркування з 2012 року становить 5 грн/год. Харків'яни, які постійно користуються муніципальними парковками, можуть придбати 30-денний абонемент (карти продаються у тютюнових кіосках, розташованих біля парковок). Вартість місячного паркування - 600 грн. Карта купується одноразово, але кожні 30 днів її потрібно продовжувати (інформація і контакти вказані на карті). Водіїв просять розміщувати абонементи на лобовому склі.
Також директор підприємства повідомив, що на всіх парковках встановлені інформаційні щити з інструкцією з кожного виду оплати, з номером і графіком роботи пункту. У неробочий час парковок послугу можна не оплачувати. Люди з обмеженими можливостями мають право паркуватися безкоштовно.
Більш детальну інформацію про зміни в системі муніципальних паркувань можна дізнатися на інформаційних стендах, розташованих на кожній парковці, на сайті: https://parkservice.kh.ua, а також за телефоном «гарячої» лінії: 0-800-756-156.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
12:40
У Новобаварському районі відновлюють внутрішньобудинкові мережі
-
11:07
Ігор Терехов: Думаю, наші діти розмовлятимуть лише українською
-
10:52
#Обличчя_Харкова. Олена Леонтєва - медсестра поліклініки №19
-
10:38
Ігор Терехов: Перемога України дасть можливість Харкову перебувати у повній безпеці
-
10:09
У Харкові торік відновили 185 будинків
-
07/02/2023
У Харкові усунули 90 дефектів на мережах опалення і гарячого водопостачання
-
07/02/2023
У Шевченківському районі ліквідували 95 аварій на водоводах
-
07/02/2023
#Обличчя_Харкова. Валерій Філатов - водій автобуса
-
07/02/2023
Бригади КВПВ наводять лад у Новобаварському районі
-
06/02/2023
У Харкові за тиждень на грип захворіли понад дві тисячі осіб
-
06/02/2023
Генератори забезпечують безперебійну роботу «Харківводоканалу»
-
06/02/2023
У Харкові пройшла виставка робототехніки
-
06/02/2023
У Харкові усунули понад 70 аварійних ситуацій на водоводах
-
06/02/2023
Ігор Терехов висловив співчуття у зв’язку із землетрусом у Туреччині
-
06/02/2023
У будинках, пошкоджених внаслідок учорашнього обстрілу, тривають відновлювальні роботи
-
06/02/2023
У харківських бібліотеках проходять заходи до Дня безпечного Інтернету
-
06/02/2023
У Харкові сніг прибирають понад дві тисячі комунальників
-
06/02/2023
#Обличчя_Харкова. Денис Жихарєв - виконавець робіт КП «ХРБП»
-
05/02/2023
У Харкові внаслідок ранкових обстрілів пошкоджено 15 об’єктів