
Про це сьогодні, 21 жовтня, на прес-конференції в прес-центрі Харківської міської ради повідомила заступник міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення Світлана Горбунова-Рубан. За її словами, з загальної кількості спарв 57 тис. - це справи тих громадян, які звернулися за призначенням субсидій вперше.
«Доступність субсидій зросла більш ніж удвічі. Співробітниками соцуправлінь оброблено практично 90% справ. Але цей показник відносний, наприклад, сьогодні ми приймемо ще близько 1,5 тис. справ і понад 1 тис. істигнемо обробити. Кількість справ для нарахування субсидій постійно зростає», - зазначила Світлана Горбунова-Рубан.
При цьому віце-мер підкреслила, що це велике навантаження на працівників районних управлінь, враховуючи те, що вони також займаються оформленням пільг, роботою з вимушеними переселенцями (ними зареєстровано 107 тис. осіб, 40% з них нараховані грошові компенсації на проживання). Тому збільшення штату співробітників управлінь - це вкрай необоходимо умова. Віце-мер зазначила, що на роботу ще потрібно прийняти 130 співробітників, до тих 600, які працюють сьогодні в районних управліннях. Щоб підтримати співробітників управлінь соцзахисту, для оплати їх праці в надурочний час і у вихідні дні з міського бюджету були виділені додаткові кошти.
Також Світлана Горбунова-Рубан нагадала, що у зв'язку зі змінами в законодавстві з 1 липня пільги на оплату житлово-комунальних послуг перестали отримувати майже 50 тис. харків'ян. У той же час віце-мер зазначила, що вони не позбулися права на оформлення субсидії, якою може скористатися будь-яка сім'я, чиї доходи не дозволяють сплачувати за всі комунальні послуги.
Як зазначила Світлана Горбунова-Рубана, співробітники районних управлінь намагаються якнайшвидше опрацювати всі необхідні документи та надати заявникам відповідні квитанції. У той же час вона підкреслила, що субсидія призначається з моменту звернення громадян у районні управління праці та соціального захисту. Віце-мер вибачилася перед харків'янами за можливі затримки з видачею нарахованих субсидій і зазначила, що квитанції жителям міста допомагають розносити і співробітники КП «Жилкомсервіс», і волонтери, й учасники громадських робіт.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
14:52
Харків’янки перемогли на міжнародному юніорському турнірі з бадмінтону
-
14:28
Харківським комунальникам вручили державні нагороди
-
14:17
У Харкові за час війни пошкоджено понад 6 тисяч будівель
-
13:36
У п'ятницю трамвай №3 курсуватиме за іншим маршрутом
-
13:24
Бригади Холодногірського району відремонтували понад 100 водопровідних об'єктів
-
12:40
У Новобаварському районі відновлюють внутрішньобудинкові мережі
-
11:07
Ігор Терехов: Думаю, наші діти розмовлятимуть лише українською
-
10:52
#Обличчя_Харкова. Олена Леонтєва - медсестра поліклініки №19
-
10:38
Ігор Терехов: Перемога України дасть можливість Харкову перебувати у повній безпеці
-
10:09
У Харкові торік відновили 185 будинків
-
07/02/2023
У Харкові усунули 90 дефектів на мережах опалення і гарячого водопостачання
-
07/02/2023
У Шевченківському районі ліквідували 95 аварій на водоводах
-
07/02/2023
#Обличчя_Харкова. Валерій Філатов - водій автобуса
-
07/02/2023
Бригади КВПВ наводять лад у Новобаварському районі
-
06/02/2023
У Харкові за тиждень на грип захворіли понад дві тисячі осіб
-
06/02/2023
Генератори забезпечують безперебійну роботу «Харківводоканалу»
-
06/02/2023
У Харкові пройшла виставка робототехніки
-
06/02/2023
У Харкові усунули понад 70 аварійних ситуацій на водоводах
-
06/02/2023
Ігор Терехов висловив співчуття у зв’язку із землетрусом у Туреччині