Під час зустрічі у Харківській міській раді директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла гостям про організацію системи надання адміністративних та соціальних послуг у місті.
За її словами, кількість послуг, що надаються, постійно зростає, як і кількість звернень громадян. У головному офісі Центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділах у середньому фіксується близько 100 тис. звернень на місяць.
«У нас надається понад 220 видів адміністративних послуг. Для цього задіяно 74 суб'єкти надання цих послуг. Найбільш затребувані серед них - реєстрація місця проживання, оформлення внутрішніх і закордонних паспортів, видача довідок з Єдиного реєстру територіальної громади Харкова і реєстрація бізнесу. Всі центри адаптовані для обслуговування людей з інвалідністю», - зазначила Вікторія Китайгородська.
Також вона розповіла, що для зручності громадян та оперативності в роботі ЦНАП були впроваджені сучасні електронні сервіси. Наприклад, у 2018 році онлайн-консультацією скористалися понад 10 тис. осіб, а за шість місяців 2019 року - 5,6 тис.
У свою чергу директор Департаменту праці та соціальної політики Лариса Болгова поділилася досвідом організації роботи центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс», які функціонують у Шевченківському і Київському районах.
«Ми орієнтуємося на потреби людей, працюємо без перерви на обід. У нас все доступно і відкрито. Надається 107 соціальних послуг, в тому числі 17 пенсійних. У середньому в кожен «Прозорий офіс» звертається близько 800 осіб на день, а в Регіональний центр послуг - більше однієї тисячі. Найпопулярніші звернення стосуються нарахування субсидій, надання соціальної допомоги та пільг. Значний обсяг роботи нам додає обслуговування майже 84 тис. тимчасово переміщених осіб, які перебувають у нас на обліку. В цілому ж, ми бачимо, що «Прозорі офіси» користуються значною популярністю, люди дуже задоволені», - зазначила Лариса Болгова.
Крім цього, досвідом роботи з дніпровської делегацією поділився директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, який розповів про особливості надання послуги з реєстрації/зняття людини з місця проживання і використання в цьому питанні різних електронних сервісів та реєстрів.
Після зустрічі в міськраді гості з Дніпра ознайомилися з роботою «Прозорого офісу» в Шевченківському районі та Регіонального центру послуг.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
17:27
Харків’янам роз’яснили, як користуватися ліфтами у період нестачі електроенергії
-
16:20
Ігор Терехов: Новий наступ рф на Харків дійсно може стати фатальним
-
13:51
У неділю Україна перейде на літній час
-
13:03
У пошкоджених будинках у Шевченківському районі відновлюють водопостачання
-
11:25
За минулий тиждень у Харкові народилося 56 дітей
-
10:35
У Харкові пропонують перейменувати низку вулиць
-
09:18
З Харкова за тиждень вивезли більше 28 тисяч кубометрів сміття
-
28/03/2024
У Харкові пройшов фестиваль професій
-
28/03/2024
У Харкові оновили два кілометри водоводів
-
28/03/2024
Комунальники закрили 80% контурів пошкоджених будинків
-
28/03/2024
У Харкові запустили деякі тролейбусні маршрути
-
28/03/2024
У Харкові завершують будівництво підземної школи
-
28/03/2024
Ігор Терехов розповів про ситуацію з електропостачанням
-
28/03/2024
У Харкові через останні обстріли пошкоджено 19 будинків
-
28/03/2024
У метро зменшили інтервали руху потягів
-
27/03/2024
КВПВ оновлює обладнання
-
27/03/2024
У Харкові замінили 6 кілометрів внутрішньобудинкових систем
-
27/03/2024
На міське кладовище впав збитий безпілотник
-
27/03/2024
У Харкові відновили трансляцію пересування міського транспорту