У Харкова переймають досвід роботи центрів адмінпослуг та «Прозорих офісів»
10 липня 2019 15:00 Місто
У Харкова переймають досвід роботи центрів адмінпослуг та «Прозорих офісів» Представники виконавчих органів Дніпровської міської ради у сфері соціального захисту населення та надання адмінпослуг сьогодні, 10 липня, відвідали Харків з робочим візитом.

Під час зустрічі у Харківській міській раді директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла гостям про організацію системи надання адміністративних та соціальних послуг у місті.

За її словами, кількість послуг, що надаються, постійно зростає, як і кількість звернень громадян. У головному офісі Центру надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділах у середньому фіксується близько 100 тис. звернень на місяць.

«У нас надається понад 220 видів адміністративних послуг. Для цього задіяно 74 суб'єкти надання цих послуг. Найбільш затребувані серед них - реєстрація місця проживання, оформлення внутрішніх і закордонних паспортів, видача довідок з Єдиного реєстру територіальної громади Харкова і реєстрація бізнесу. Всі центри адаптовані для обслуговування людей з інвалідністю», - зазначила Вікторія Китайгородська.

Також вона розповіла, що для зручності громадян та оперативності в роботі ЦНАП були впроваджені сучасні електронні сервіси. Наприклад, у 2018 році онлайн-консультацією скористалися понад 10 тис. осіб, а за шість місяців 2019 року - 5,6 тис.

У свою чергу директор Департаменту праці та соціальної політики Лариса Болгова поділилася досвідом організації роботи центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс», які функціонують у Шевченківському і Київському районах.

«Ми орієнтуємося на потреби людей, працюємо без перерви на обід. У нас все доступно і відкрито. Надається 107 соціальних послуг, в тому числі 17 пенсійних. У середньому в кожен «Прозорий офіс» звертається близько 800 осіб на день, а в Регіональний центр послуг - більше однієї тисячі. Найпопулярніші звернення стосуються нарахування субсидій, надання соціальної допомоги та пільг. Значний обсяг роботи нам додає обслуговування майже 84 тис. тимчасово переміщених осіб, які перебувають у нас на обліку. В цілому ж, ми бачимо, що «Прозорі офіси» користуються значною популярністю, люди дуже задоволені», - зазначила Лариса Болгова.

Крім цього, досвідом роботи з дніпровської делегацією поділився директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, який розповів про особливості надання послуги з реєстрації/зняття людини з місця проживання і використання в цьому питанні різних електронних сервісів та реєстрів.

Після зустрічі в міськраді гості з Дніпра ознайомилися з роботою «Прозорого офісу» в Шевченківському районі та Регіонального центру послуг.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини