Понад 4 мільйони заявників відвідали центри адмінпослуг Харкова
06 червня 2019 12:10 Місто
Понад 4 мільйони заявників відвідали центри адмінпослуг Харкова Центрам надання адміністративних послуг міста Харкова виповнилося 8 років. За цей час їх відвідали понад 4 мільйонів заявників.

Про це повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.

Вона нагадала, що перший центр був відкритий 30 травня 2011 року на Червоношкільній набержной, 26 (нині - Гімназійна набережна) і мав назву Єдиний дозвільний центр. У 2013 році за рішенням Харківського міського голови Геннадія Кернеса центри надання адмінцуслуг були відкриті в усіх 9-ти районах міста, а в 2017 році був відкритий унікальний на сьогоднішній день для України - Регіональний центр послуг.

«Коли в 2011 році був відкритий перший Єдиний дозвільний центр, в ньому можна було отримати 80 послуг в сфері оформлення дозвільних документів. На сьогоднішній день - це вже близько 400 різних видів послуг. Чому була створена така широка мережа центрів? Для того, щоб максимально наблизити послуги до населення. Практично всі наші послуги надаються за принципом екстериторіальності», - зазначила Вікторія Китайгородська.

За її словами, середній час прийому документів в центрах становить 15 хвилин, середній час очікування - також 15 хвилин. В місяць до центрів адмінпослуг звертається близько 100 тис. осіб, а в день - 5-6 тис. За весь час роботи центрів до них звернулося понад 4 млн осіб.

Також Вікторія Китайгородська повідомила, що відвідувачам постійно пропонують нові сервіси та послуги, серед яких - різні види електронних послуг і так звані «швидкі послуги». Також замовити послуги онлайн можна на Порталі електронних сервісів Харкова (наприклад, довідку про реєстрацію місця проживання). Крім того, харків'яни можуть отримати консультації за телефонами гарячої лінії і через додаток «Skype». Для встановлення зворотного зв'язку із заявниками був впроваджений проект «Агент Х», основне завдання якого - спільно з жителями міста Харкова поліпшити сервіс надання послуг. За допомогою QR-коду, який розміщений на робочому столі у кожного адміністратора, відвідувачам центрів з мобільного телефону пропонується заповнити відповідну анкету і залишити свій відгук, побажання і рекомендації по роботі і обслуговуванню в центрах.

«Ми і надалі будемо працювати над тим, щоб поліпшити якість наших послуг, розширити спектр найбільш затребуваних послуг, в тому числі електронних. Зараз ми ведемо переговори з Регіональним сервісним центром МВС щодо підписання угоди про співробітництво, взаємодію і сподіваємося, що в подальшому в наших центрах надаватимуться послуги з видачі водійських посвідчень в разі їх втрати або зміни імені, а також з оформлення нових транспортних засобів», - додала директор департаменту.

Вона також нагадала, що в центрах надання адміністративних послуг створені інфраструктурні умови для відвідування людей з обмеженими можливостями. Співробітники центрів знають мову жестів, а в зоні ресепшен є книги зі шрифтом Брайля. Вже найближчим часом планується надання послуг вдома або в разі потреби в лікувальних установах. Для цього на сесії Харківської міської ради на баланс профільного департаменту передадуть мобільні кейси, отримані в рамках співпраці з Німецькою федеральною компанією «GIZ».


Друкувати
Останні новини