
Про це сьогодні, 18 лютого, повідомив журналістам заступник Харківського міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Михайло Фатєєв.
«Тариф, який був прийнятий виконавчим комітетом Харківської міської ради, підготовлений і прийнятий в суворій відповідності з порядком затвердження тарифів в підземному і наземному електротранспорті. Всі необхідні процедури були дотримані, і причин, за якими можна оскаржити ці рішення, я не бачу», - зазначив віце-мер.
За словами директора Юридичного департаменту В'ячеслава Басараба, усі розрахунки щодо нової вартості проїзду, надані комунальними підприємствами «Тролейбусне депо №2», «Тролейбусне депо №3», «Жовтневе трамвайне депо», «Салтівське трамвайне депо» і «Харківський метрополітен», а також їх доцільність були заздалегідь перевірені фахівцями профільних департаментів.
«Згідно з процедурою, проекти цих рішень підлягали громадському обговоренню. Більше місяця ці документи були розміщені на офіційному сайті міської ради, для того щоб жителі Харкова могли внести свої пропозиції та зауваження, які б були враховані при затвердженні тарифів. За цей час ніяких пропозицій і зауважень від жителів міста не надійшло», - підкреслив В'ячеслав Басараб.
У свою чергу Михайло Фатєєв також зазначив, що інформація про підвищення цін на проїзд була відома жителям міста, про що свідчить масове поповнення проїздних карт на метро напередодні подорожчання.
«Проектом рішення було передбачено, що карта, поповнена до набрання законної сили рішенням про підвищення проїзду, витрачається за старим тарифом. За відомостями, що надійшли з метрополітену, тільки за останній день перед вступом в дію рішення на рахунок підприємства надійшло близько 17 мільйонів гривень, і це понад тієї суми, яка щодня надходить у вигляді оплати за проїзд», - зазначив директор департаменту.
Він нагадав, що підвищення тарифів було обумовлено подорожчанням електроенергії, матеріалів для проведення ремонтів і технічного обслуговування, зростанням прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати. У зв'язку з економічно необґрунтованими тарифами на перевезення пасажирів тільки за 2018 рік збитки КП «Харківський метрополітен» склали 160 млн грн.
Також Михайло Фатєєв повідомив, що на сьогоднішній день пільгами на проїзд в наземному електротранспорті користуються 63% пасажирів, в метро - 20%.
Нагадаємо, нові тарифи на проїзд у метро, трамваях і тролейбусах набули чинності 7 лютого.

-
15/01/2021
Завтра в Харкові - до 16 градусів морозу
-
15/01/2021
Комунальники прибирають на вулицях Харкова
-
15/01/2021
«Харківводоканал» приводить до ладу території після ремонтів
-
15/01/2021
14 січня у Харкові народилося дві двійні
-
15/01/2021
У Харкові - 213 нових випадків захворювання на коронавірус
-
14/01/2021
У Харкові відреставрували мурал із Тарасом Шевченком
-
14/01/2021
Завтра в Харкові - до 9 градусів морозу
-
14/01/2021
У Будинку нерухомості запустять нову послугу для тих, хто переїжджає
-
14/01/2021
На дороги Харкова висипали понад тисячу тонн солі
-
14/01/2021
У Харкові - 229 нових випадків захворювання на коронавірус
-
14/01/2021
13 січня у Харкові народилося 40 дітей
-
14/01/2021
По проспекту Жуковського проведуть ремонт на магістралі водопостачання
-
13/01/2021
Ігор Терехов: Тарифи на опалення і гарячу воду підніматися не будуть
-
13/01/2021
У 2020 році понад 9 тисяч харків'ян отримали матеріальну допомогу
-
13/01/2021
Завтра у Харкові - до 4 градусів морозу
-
13/01/2021
Снігопад не вплинув на роботу електротранспорту в Харкові
-
13/01/2021
В Україні проходить конкурс на звання кращого благодійника 2020 року
-
13/01/2021
У місті працюють пункти обігріву
-
13/01/2021
У Харкові - 366 нових випадків захворювання на коронавірус