
Про це сьогодні, 18 лютого, повідомив журналістам заступник Харківського міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Михайло Фатєєв.
«Тариф, який був прийнятий виконавчим комітетом Харківської міської ради, підготовлений і прийнятий в суворій відповідності з порядком затвердження тарифів в підземному і наземному електротранспорті. Всі необхідні процедури були дотримані, і причин, за якими можна оскаржити ці рішення, я не бачу», - зазначив віце-мер.
За словами директора Юридичного департаменту В'ячеслава Басараба, усі розрахунки щодо нової вартості проїзду, надані комунальними підприємствами «Тролейбусне депо №2», «Тролейбусне депо №3», «Жовтневе трамвайне депо», «Салтівське трамвайне депо» і «Харківський метрополітен», а також їх доцільність були заздалегідь перевірені фахівцями профільних департаментів.
«Згідно з процедурою, проекти цих рішень підлягали громадському обговоренню. Більше місяця ці документи були розміщені на офіційному сайті міської ради, для того щоб жителі Харкова могли внести свої пропозиції та зауваження, які б були враховані при затвердженні тарифів. За цей час ніяких пропозицій і зауважень від жителів міста не надійшло», - підкреслив В'ячеслав Басараб.
У свою чергу Михайло Фатєєв також зазначив, що інформація про підвищення цін на проїзд була відома жителям міста, про що свідчить масове поповнення проїздних карт на метро напередодні подорожчання.
«Проектом рішення було передбачено, що карта, поповнена до набрання законної сили рішенням про підвищення проїзду, витрачається за старим тарифом. За відомостями, що надійшли з метрополітену, тільки за останній день перед вступом в дію рішення на рахунок підприємства надійшло близько 17 мільйонів гривень, і це понад тієї суми, яка щодня надходить у вигляді оплати за проїзд», - зазначив директор департаменту.
Він нагадав, що підвищення тарифів було обумовлено подорожчанням електроенергії, матеріалів для проведення ремонтів і технічного обслуговування, зростанням прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати. У зв'язку з економічно необґрунтованими тарифами на перевезення пасажирів тільки за 2018 рік збитки КП «Харківський метрополітен» склали 160 млн грн.
Також Михайло Фатєєв повідомив, що на сьогоднішній день пільгами на проїзд в наземному електротранспорті користуються 63% пасажирів, в метро - 20%.
Нагадаємо, нові тарифи на проїзд у метро, трамваях і тролейбусах набули чинності 7 лютого.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
12/04/2021
На вулиці Куликівській два дні буде заборонено рух транспорту
-
12/04/2021
У міському електротранспорті введуть функцію аварійного виклику
-
12/04/2021
Завтра у Харкові - до 17 градусів тепла
-
12/04/2021
У Харкові пройшов фестиваль креативних індустрій
-
12/04/2021
У Харкові розгортають додаткові місця для хворих на COVID-19
-
12/04/2021
У Харкові - 415 нових випадків захворювання на коронавірус
-
12/04/2021
У Харкові закінчується опалювальний сезон
-
12/04/2021
З 9 по 11 квітня в Харкові народилися 78 дітей
-
12/04/2021
Трамваї №16, 16А, 26 і 27 тимчасово змінять маршрут руху
-
12/04/2021
Студенти розробляють емблеми для учасників шкільних спортивних ліг
-
11/04/2021
У Харкові пройшов Всеукраїнський форум вуличних культур
-
11/04/2021
Ігор Терехов: Ми не допустимо транспортного колапсу в місті
-
11/04/2021
Звернення Харківської міської ради до харків'ян
-
10/04/2021
У Харкові приєдналися до глобальної екологічної акції
-
10/04/2021
Ігор Терехов: На 23 Серпня новобудови не буде
-
10/04/2021
На П'ятихатки почали ходити тролейбуси з автономним ходом
-
09/04/2021
Міська влада просить харків'ян дотримуватися протиепідемічних заходів
-
09/04/2021
У Харкові вводяться карантинні обмеження для «червоної» зони
-
09/04/2021
21 квітня відбудеться сесія міської ради