Міським Порталом електронних сервісів скористалися понад 95 тисяч харків’ян
06 вересня 2021 14:47 Місто
Міським Порталом електронних сервісів скористалися понад 95 тисяч харків’ян З 2018 року послугами Порталу електронних сервісів міста Харкова скористалося понад 95 тис. осіб.

Про це сьогодні, 6 вересня, на брифінгу у міськраді повідомила заступник директора Департаменту цифрової трансформації Олена Цопух. 

Вона нагадала, що цей веб-сайт було створено для того, аби жителі міста могли отримувати популярні адміністративні послуги онлайн. Завдяки цьому за три роки функціонування порталу харків’янам вдалося зекономити близько 4 млн годин та 295 млн грн. За цей час онлайн було видано близько 2 млн довідок. 

За її словами, наразі харків’яни через портал можуть отримати 16 послуг. Одними із найпопулярніших є послуги у сфері реєстрації, зокрема отримання довідки про реєстрацію місця проживання, довідки про склад сім’ї та ін. Після заповнення необхідної форми користувачі відразу отримують результати в електронному вигляді зі сформованим QR-кодом. 

Також користується популярністю послуга заповнення анкети на отримання «Картки харків’янина» - з моменту впровадження послуги анкети заповнили близько 40 тисяч осіб.

Зазначимо, для того, щоб скористатися послугами Порталу електронних сервісів, потрібно пройти авторизацію через BankID або IDGOV і, обравши необхідну послугу, заповнити дані в електронній формі. Ознайомитися з особливостями заповнення заяв та отримання довідок можна тут. 

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини