До Харкова надійшли нові тролейбуси
09 липня 2019 14:43 Інфраструктура
До Харкова надійшли нові тролейбуси Перші два нових тролейбуси з 57-ми прибули до Харкова.

Електротранспорт придбаний в рамках угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку для КП «Тролейбусне депо №2».

Як повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов, новий рухомий склад виготовлений в Луцьку, виробник - автоскладальний завод ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс». Тролейбуси будуть надходити партіями, незабаром приїдуть ще два, в серпні - близько 30, а до кінця осені місто отримає всі 57 одиниць. Сума контракту - 11,5 млн євро, до якої крім вартості транспорту входить поставка запчастин і устаткування.

За словами віцемера, в тролейбусах встановлені двигуни харківського ДП «Електроважмаш», і вся система управління, крім ходових частин, українського виробництва. Два нових тролейбуси вийдуть на маршрути протягом тижня.

Як повідомив директор КП «Тролейбусне депо №2» Дмитро Липовий, до технічного завдання підійшли з урахуванням побажань пасажирів, водіїв і громадських організацій. Нові тролейбуси - з низькою підлогою, обладнані зручним в експлуатації майданчиком для людей з обмеженими можливостями, можуть нахилятися в бік на 7-10 см для посадки. Посередині салону встановлений кондиціонер посиленої потужності для пасажирів, ще один - біля водія. Також у нових тролейбусах збільшено кількість опалювальних приладів.

Директор депо зазначив, що новий транспорт більш просторий, стеля в ньому вище, панорамні вікна інші, кватирки ширше, а за рахунок іншого розміщення обладнання на задньому майданчику є п'ять посадочних місць, а не три, як в тролейбусах «ЛАЗ». У тролейбусах встановлені камери відеоспостереження і відеореєстратор, а також великі дзеркала в самому вагоні. Крім того, всередині салону передбачені USB-порти для зарядки техніки, а від Wi-Fi вирішили відмовитися, оскільки в місті гарне покриття мобільного інтернету.

Директор луцького автозаводу «Автомобільної компанії «Богдан Моторс» Дмитро Писаний додав, що ці тролейбуси з автономним ходом, тобто в разі потреби можуть опустити «роги» і приблизно з кілометр їхати, як автобуси. Це нова розробка троллейбусів, які застосовують поки в декількох містах України.

Нові тролейбуси вийдуть на різні маршрути. За рахунок поставки 57 одиниць парк депо №2 оновлять на 70-80%.

Євген Водовозов підкреслив, що розвиток електротранспорту - один із пріоритетних напрямків роботи міської влади. З наступного тижня почнеться будівництво нової тролейбусної лінії, яка остаточно замкне коло Північної Салтівки. Також незабаром буде оголошено тендер на закупівлю нового транспорту для тролейбусного депо №3. Тролейбусів закуплять менше, але близько 25% з них будуть довгі, 18-метрові.

Заступник міського голови зазначив, що всього планується придбати для Харкова близько 100 нових тролейбусів. Крім того, оголошено конкурс на закупівлю семи складів метрополітену.

«Вперше в Україні оголосили конкурс на склади з нестандартними технічними умовами. Це буде не такий рухомий склад, до якого всі звикли, а «труба» - тобто повністю прохідний, склад-вагон як одне ціле. Сподіваємося, що перші отримаємо через півтора року», - повідомив Євген Водовозов.

Також він зазначив, що в місті продовжують впроваджувати єдиний електронний квиток «E-ticket». На прохання харків'ян розроблений новий валідатор, який зможе приймати всі види оплат, зокрема - не тільки картку електронного квитка, а й банківські карти. Євген Водовозов зазначив, що перейти повністю на E-ticket планується, як тільки все досконально перевірять і буде впевненість в безперебійній роботі системи.

Друкувати
Останні новини