
Як повідомили в Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку, електронні версії паспорта громадянина України для виїзду за кордон, паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, посвідчення водія в мобільному додатку «Дія» - це офіційний цифровий аналог паперових і пластикових документів.
У департаменті зазначили, що можливість використовувати електронні паспорти для отримання адміністративних послуг відвідувачі ЦНАП отримали з квітня 2020 року, після прийняття Урядом постанови «Про реалізацію експериментального проєкту щодо застосування паспорта громадянина України у формі картки в електронному вигляді та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в електронному вигляді».
З електронними версіями паспортів в ЦНАП найчастіше звертаються за такими послугами, як оформлення документів «еМалятко», отримання виписок, довідок з реєстрів (Державний реєстр прав на нерухоме майно, Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державний земельний кадастр, Портал електронних сервісів міста Харкова), а також реєстрація бізнесу і громадських формувань, оформлення документів дозвільного характеру та отримання готового результату.
Для отримання електронних версій документів необхідно мати паспорт в формі ID-картки та/або біометричний закордонний паспорт, завантажити додаток «Дія» через сервіси «Рlау Market» або «Арр Store» і авторизуватися за допомогою BanklD. Документи з'являться в додатку автоматично, якщо в реєстрі є повні дані.
У департаменті зазначили, що в Є-паспорті містяться ті ж дані, що і в ID-картці, а також відображається інформація про місце проживання на момент оформлення ID-карти або паспорта (при наявності таких даних у ЕДДР) як додаткова змінна інформація. Електронні документи зручні у використанні, спрощують процедуру отримання документів і захищені від підробок.
«Як це працює в ЦНАП: заявник надає адміністратору електронну копію паспорта. Адміністратор сканує електронний ідентифікатор (QR-код), переконується в дійсності паспорта і здійснює прийом (видачу) документів. У разі необхідності отримання розширеної інформації - звертається до заявника з проханням відкрити в додатку таку інформацію», - розповіли в Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
14:43
Стан більшості постраждалих під час пожежі - задовільний
-
14:29
У вихідні у Харкові - до 8 градусів тепла
-
13:33
У Харкові відзначили День Соборності
-
10:30
У Харкові - 201 новий випадок захворювання на коронавірус
-
10:18
За десять років у Харкові відкрили 30 дитячих садків
-
09:37
21 січня у Харкові народилося 35 дітей
-
09:13
У Харкові посилять боротьбу з наркоманією
-
21/01/2021
Лікування постраждалих і похорони загиблих у пожежі оплатить місто
-
21/01/2021
У Харкові виявлятимуть нелегальні реабілітаційні центри та хоспіси
-
21/01/2021
На 22 січня у Харкові оголошений траур
-
21/01/2021
Ігор Терехов: Ця трагедія не повинна повторитися
-
21/01/2021
У сфері надання соціальних послуг впроваджуються цифрові технології
-
21/01/2021
Ігор Терехов: Багатоярусна розв'язка біля станції метро «Київська» потрібна всьому місту
-
21/01/2021
У Харкові утилізують новорічні ялинки
-
21/01/2021
Завтра у Харкові - до 4 градусів тепла
-
21/01/2021
У Харкові - 152 нових випадки захворювання на коронавірус
-
21/01/2021
Харківські учні можуть взяти участь у всеукраїнському творчому конкурсі
-
21/01/2021
20 січня у Харкові народилося 42 дитини
-
20/01/2021
У Харкові проходить чемпіонат України з вільної боротьби