
Як повідомили в Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку, електронні версії паспорта громадянина України для виїзду за кордон, паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, посвідчення водія в мобільному додатку «Дія» - це офіційний цифровий аналог паперових і пластикових документів.
У департаменті зазначили, що можливість використовувати електронні паспорти для отримання адміністративних послуг відвідувачі ЦНАП отримали з квітня 2020 року, після прийняття Урядом постанови «Про реалізацію експериментального проєкту щодо застосування паспорта громадянина України у формі картки в електронному вигляді та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в електронному вигляді».
З електронними версіями паспортів в ЦНАП найчастіше звертаються за такими послугами, як оформлення документів «еМалятко», отримання виписок, довідок з реєстрів (Державний реєстр прав на нерухоме майно, Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державний земельний кадастр, Портал електронних сервісів міста Харкова), а також реєстрація бізнесу і громадських формувань, оформлення документів дозвільного характеру та отримання готового результату.
Для отримання електронних версій документів необхідно мати паспорт в формі ID-картки та/або біометричний закордонний паспорт, завантажити додаток «Дія» через сервіси «Рlау Market» або «Арр Store» і авторизуватися за допомогою BanklD. Документи з'являться в додатку автоматично, якщо в реєстрі є повні дані.
У департаменті зазначили, що в Є-паспорті містяться ті ж дані, що і в ID-картці, а також відображається інформація про місце проживання на момент оформлення ID-карти або паспорта (при наявності таких даних у ЕДДР) як додаткова змінна інформація. Електронні документи зручні у використанні, спрощують процедуру отримання документів і захищені від підробок.
«Як це працює в ЦНАП: заявник надає адміністратору електронну копію паспорта. Адміністратор сканує електронний ідентифікатор (QR-код), переконується в дійсності паспорта і здійснює прийом (видачу) документів. У разі необхідності отримання розширеної інформації - звертається до заявника з проханням відкрити в додатку таку інформацію», - розповіли в Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
11/08/2022
З Харкова за тиждень вивезли понад 50 тисяч кубометрів сміття
-
11/08/2022
З п’ятниці трамвай №3 подовжить шлях прямування
-
11/08/2022
У Харкові оновили чат-бот з інформацією про стан житлових будинків
-
11/08/2022
#Обличчя_Харкова. Наталя Коротка - начальник загального відділу Управління соцзахисту Індустріального району
-
11/08/2022
У Харкові виділили землю під створення індустріального парку
-
11/08/2022
На Північній Салтівці відновлюють подачу води
-
11/08/2022
На Харківському шосе ремонтують водовід після обстрілу
-
11/08/2022
У Харкові продовжують міняти тепломережі та встановлювати пересувні котельні
-
11/08/2022
Підприємців-волонтерів звільнили від оплати комунальних послуг за весняний період
-
11/08/2022
З 4 по 10 серпня у Харкові народилося 40 дітей
-
11/08/2022
Плату за обслуговування внутрішньобудинкових систем з тепла та гарячої води тепер нараховує ХТМ
-
11/08/2022
#Обличчя_Харкова. Катерина Пуга – педагог-організатор, яка стала волонтером
-
11/08/2022
Харківські музеї отримали гуманітарну допомогу з Польщі
-
11/08/2022
На Харківщині сталося 14 пожеж через обстріли
-
10/08/2022
Трамвай №27 тимчасово змінить маршрут
-
10/08/2022
#Обличчя_Харкова. Денис Полупан - водій КП «ХРБП»
-
10/08/2022
В Індустріальному районі ремонтують водопровідні мережі
-
10/08/2022
У Харкові пошкоджено понад 140 об’єктів «Тепломереж»
-
10/08/2022
Для ЖК та ОСББ знизили частку у співфінансуванні ремонтних робіт