
Про це сьогодні, 27 липня, в прес-центрі Харківської міської ради повідомила директор Департаменту цифрової трансформації Галина Литвинець. Вона відзначила позитивну динаміку зростання кількості заповнення електронних анкет та нагадала, що сервіс було запущено тільки десять днів тому. Також вона повідомила, що станом на минулий тиждень анкети в паперовому вигляді заповнили близько 80 тис. школярів.
Нагадаємо, у місті працює «гаряча лінія», куди можна звернутися з питань, пов'язаних з «Карткою харків'янина». Поставити питання і уточнити необхідну інформацію можна за номером: 725-15-35.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
14:48
У Харкові оперативно ліквідують пошкодження на водоводах
-
09:53
У зруйнованому на Холодній Горі будинку можна відновити теплопостачання
-
21/05/2022
Харків та Люблін підписали угоду про партнерство
-
21/05/2022
Котельню у Помірках готують до реконструкції
-
21/05/2022
В Основ'янському районі допомагають громадянам, які ховалися у метро
-
21/05/2022
На Салтівці відновлюють водопостачання
-
21/05/2022
Ігор Терехов: Транспортне сполучення розвиватиметься
-
21/05/2022
«Теплові мережі» прискорюють ремонтні роботи у центрі Харкова
-
21/05/2022
Після перемоги у Харкові з'явиться ще один музей
-
21/05/2022
У Харкові стартувала «Ніч музеїв»
-
21/05/2022
Ігор Терехов: Проросійським партіям не місце у Харкові!
-
21/05/2022
Місто допоможе реконструювати корпус Каразінського університету
-
21/05/2022
Ігор Терехов: Харків має перемогти у боротьбі за інвестиції
-
21/05/2022
Ігор Терехов: Харків має самостійно стати на ноги!
-
21/05/2022
#Обличчя_Харкова: машиніст автогідропідйомника Сергій Старигін
-
21/05/2022
Харківські піротехніки за добу знешкодили 18 боєприпасів
-
20/05/2022
За три дні прийому ЦНАП надали тисячі послуг
-
20/05/2022
У Харкові почали зводити житло для тих, хто його втратив
-
20/05/2022
У «Прозорих офісах» та Регіональному центрі послуг відновив роботу кол-центр