
Зокрема, 620 звернень, переважно щодо соціальних виплат та допомог, громадяни надіслали електронною поштою та понад 190 звернень - щодо надання пільг, оформлення довідки та допомоги внутрішньо переміщеним особам – через службу «15-62». На всі питання, наскільки це було можливо, були дані роз'яснення.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
19:15
Підтримати Україну фінансово можна через державний вебпортал
-
17:57
У Новобаварському районі відновлюють водоводи
-
17:34
«Харківводоканал» активізував роботу з заявками харків'ян
-
17:28
Автобус №263 змінює маршрут руху
-
16:39
#Обличчя_Харкова. Виконавець робіт КП «ХРБП» Ярослав Дорошенко
-
15:55
Ігор Терехов вручив нагороди харківським поліцейським
-
14:47
Обов'язкові профілактичні медогляди під час війни: хто має їх проходити
-
12:24
З КП «Харківводоканал» необхідно укласти договори на обслуговування систем водопостачання та водовідведення
-
09:35
#Обличчя_Харкова: психолог Інна Іванова
-
09:08
В області ліквідували три пожежі через обстріли та дев'ять боєприписів
-
04/07/2022
Ігор Терехов висловлює співчуття рідним Тетяни Вєркіної
-
04/07/2022
У Харкові стартував проєкт з вивчення української мови
-
04/07/2022
Завтра почне курсувати автобус від метро «Київська» на Данилівку
-
04/07/2022
Фахівці «Харківміськліфт» стежать за справністю мереж та обладнання
-
04/07/2022
#Обличчя Харкова. Анастасія Гула - начальник відділу логістики та диспетчеризації КП «КВБО»
-
04/07/2022
З початку війни з Харкова вивезли понад 500 тисяч кубометрів сміття
-
04/07/2022
У Харкові немає дефіциту продуктів та товарів першої необхідності
-
04/07/2022
До Харкова продовжує надходити гуманітарна допомога з різних країн
-
04/07/2022
У Харкові за три дні усунули десятки пошкоджень на водоводах