Департамент соціальної політики відпрацював понад 900 звернень громадян
18 квітня 2022 12:14 Суспільство
Департамент соціальної політики відпрацював понад 900 звернень громадян У Департамент соціальної політики за останні десять днів надійшло понад 900 звернень громадян.

Зокрема, 620 звернень, переважно щодо соціальних виплат та допомог, громадяни надіслали електронною поштою та понад 190 звернень - щодо надання пільг, оформлення довідки та допомоги внутрішньо переміщеним особам  – через службу «15-62». На всі питання, наскільки це було можливо, були дані роз'яснення.

Як повідомили у департаменті, особам, які залишили свої питання у службі «15-62», роз’яснення частково надаються телефоном. Крім того, за вказаний період консультації надали 132 громадянам, які звернулися до органів соціального захисту населення у соціальних мережах. 
 
Також у департаменті нагадали, що уряд продовжив термін подання документів на отримання допомоги внутрішньо переміщеним особам. Для отримання виплат з березня її потрібно оформити до 30 квітня. Крім того, звернули увагу на те, що заяву на отримання допомоги необхідно подавати саме в ті органи, де була оформлена довідка ВПО. Також найближчим часом це можна буде зробити через додаток «Дія», який наразі доопрацьовується.

«Якщо довідка оформлена в органах соціального захисту населення, ЦНАП чи селищній раді, то заяву на допомогу ВПО треба подавати саме там. У разі повернення додому необхідно повідомити цей факт в орган, який видав довідку», - зазначили у департамені. 

Нагадаємо, наразі харків'яни можуть звернутися до органів соціального захисту двома способами:

- через електронну пошту: 34756609@mail.gov.ua;
- у соціальній мережі «Facebook»: https://www.facebook.com/soczahist.kh.

Крім того, актуальна інформація з питань соціального захисту населення висвітлюється на сайті Департаменту соціальної політики https://soczahist.kharkov.ua/. 

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини