«Харківводоканал» просить споживачів вчасно оплачувати послуги
19 лютого 2021 15:31 ЖКГ
«Харківводоканал» просить споживачів вчасно оплачувати послуги КП «Харківводоканал» просить споживачів вчасно оплачувати послуги водопостачання та водовідведення і не допускати накопичення боргів.

Як нагадали на підприємстві, розрахунковим періодом для оплати є календарний місяць. Оплата здійснюється не пізніше 20 числа місяця, який наступає за розрахунковим періодом. Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показників лічильника або норм споживання на підставі квитанції.

При виникненні будь-яких питань з оплати, для проведення звірки та уточнення даних за станом оплати абоненти можуть звернутися в абонентські відділи підприємства. Там же можна провести і плату за спожиті послуги.

Для зручності споживачів на «Харківводоканалі» ввели електронні сервіси, які дозволяють абонентам оплачувати послуги водопостачання та водовідведення за допомогою QR-кодів. На лицьовому боці квитанцій розміщений QR-код, який прив'язаний до особового рахунку абонента. Абонент, маючи на руках квитанцію і смартфон, в режимі онлайн може подивитися заборгованість по своєму особистому рахунку і здійснити оплату послуг підприємства через сервіси, які пропонують банки.

На сьогоднішній день заборгованість абонентів КП «Харківводоканал» становить понад 655 млн грн. На підприємстві нагадали, що з 1 травня за кожен день прострочення з оплати комунальних послуг буде нараховуватися пеня в розмірі 0,01% від суми боргу. Нарахування пені у зв'язку із заборгованістю абонентів - ініціатива не підприємства, а вимога ст. 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», яка набула чинності з 1 травня 2020 року.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини