
Про це сьогодні, 22 лютого, повідомили самі працівники наземного міськелектротранспорту під час прес-конференції, яка пройшла на території КП «Тролейбусне депо №2».
Як повідомила голова Харківської обласної організації профспілки працівників автомобільного, електричного транспорту і дорожнього господарства Алла Макеєва, вчора у неї на прийомі побували працівники транспортних комунальних підприємств, які скаржилися на образи і побиття з боку деяких пасажирів.
«За останні три дні в транспорті спостерігається колапс, працювати неможливо. Кидають монети і квитки в обличчя водіям і кондукторам, б'ють їх. Але ж люди просто знаходяться на своєму робочому місці, вони отримали виробничі завдання і просто їх виконують! І несуть, до речі, відповідальність за життя пасажирів», - зазначила Алла Макєєва.
Кілька працівників депо розповіли про те, з чим їм довелося зіткнутися за останні дні.
«Після підвищення тарифу всі пасажири нормально платили за проїзд 6 гривень, - повідомив кондуктор тролейбусного депо №2 Юрій Дьяченко. - Але з 20 лютого почали з'являтися люди, які стали звинувачувати нас у тому, що ми возимо по 6 гривень, а не по 4, як вирішив суд. Вони дають 4 гривні і вимагають відповідний квиток. Працюють явно на публіку, підбивають людей до обурення і протесту. Позавчора, коли ми слідували з вулиці 12 Квітня, один такий чоловік почав голосно обурюватися, а коли відчинилися двері, ударив мене з розмаху в обличчя, зламав зубний протез і зник».
Кондуктор тролейбуса №1 Марина Мірошниченко також повідомила про те, як учора пасажир давав їй 4 грн, але вона їх не взяла.
«Виходячи з тролейбуса, він вдарив мене в живіт. Сьогодні УЗД показало збільшення селезінки. Так, тариф підвищили, але при чому тут ми? Чому стосовно нас розпускають руки, плюються, ображають, принижують, кажуть, що ми спеціально це робимо? Поліцію викликаємо, але вона не приїжджає. Або, як сьогодні, приїхали, знизали плечима і поїхали», - обурилася кондуктор.
Ольга Калінкіна, водій КП «Салтівське трамвайне депо», розповіла, що 20 лютого їхала на трамваї №27. До її колеги-водія підійшов чоловік, кинув 4 грн, став вимагати квиток. Отримавши відмову, він влаштував скандал і бризнув газом з балончика в обличчя водієві.
«Всі пасажири вийшли з вагона, а той втік. Таких провокаторів багато, вони їздять зараз усюди. Починають голосно обурюватися, обривають наші листівки, підбурюють людей. Чимало водіїв та кондукторів скаржаться. Це дуже важко морально, їдеш на нервах, переживаєш. Як працювати в таких умовах?» - зазначила Ольга Калінкіна.
Водій трамвая №27 Павло Косінов поділився сьогоднішньої історією.
«Вранці чотири особи жбурляли мого кондуктора по всьому вагону, і мені довелося заступитися. Поліція не приїхала, хоча чекали її. Але що від нас хочуть ці люди? Ми отримали шляховий лист, квитки і вийшли в рейс - працюємо з тим, що видали на підприємстві. Від нас нічого не залежить», - зазначив водій трамвая.
Голова обласної профспілки працівників автомобільного, електричного транспорту і дорожнього господарства Алла Макєєва підкреслила, що підвищення вартості проїзду було вимушеним заходом, який покликаний врятувати галузь.
«Підвищення тарифу - це завжди проблематично і неприємно, але зрозумійте, працівникам комунальних підприємств треба підвищувати зарплату. 4-7 тисяч гривень - це не гроші, на які сьогодні можна прожити. А це, в свою чергу, призвело до того, що депо відчувають гостру нестачу водіїв. Додайте сюди зростання вартості електроенергії, запчастин. Без підвищення тарифу підприємства не виживуть», - підкреслила голова профспілки.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
03/02/2023
У Харкові обговорили розвиток молодіжної політики в умовах війни та після перемоги
-
03/02/2023
У Харкові відремонтували дві тисячі водорозбірних колонок
-
03/02/2023
У Харкові з початку року замінили більше кілометра водоводів
-
03/02/2023
Ігор Терехов: Розраховуємо, що після перемоги у Харкові проживатиме близько двох з половиною мільйона людей
-
03/02/2023
Ігор Терехов розповів, що чекає на радянські багатоповерхівки та центр міста
-
03/02/2023
У Харкові відновлять первісне призначення міських річок
-
03/02/2023
Ігор Терехов про майбутнє ринку «Барабашово»: Це буде якісно інший рівень
-
03/02/2023
У Харкові планують перепрофілювати два заводи
-
03/02/2023
Команда Нормана Фостера представить для Харкова п’ять комплексних стратегій
-
03/02/2023
Ігор Терехов: Харків має бути безпечним і розвиненим містом
-
03/02/2023
Мобільне та зелене місто - таким бачать архітектори Харків майбутнього
-
03/02/2023
У Харкові розробляють нову транспортну систему
-
03/02/2023
У Салтівському районі ремонтують комунікації
-
03/02/2023
#Обличчя_Харкова. Ольга Чуйко - інженер-інспектор КП «Харківводоканал»
-
03/02/2023
У Регіональному центрі відновили послуги податкової
-
02/02/2023
Ігор Терехов зустрівся з послом Іспанії
-
02/02/2023
«Харківводоканал» отримав партію гуманітарної допомоги
-
02/02/2023
«Харківводоканал» відновив водопостачання міста до рівня довоєнного часу
-
02/02/2023
Минулої доби «Тепломережі» відпрацювали понад триста заявок харків'ян