У центрах надання адмінпослуг почав роботу проект «Агент Х»
19 лютого 2019 14:19 Суспільство
У центрах надання адмінпослуг почав роботу проект «Агент Х» Проект «Агент Х», спрямований на поліпшення сервісу послуг, що надаються жителям Харкова, впровадили в усіх центрах надання адміністративних послуг.

Про це сьогодні, 19 січня, розповів директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.

За його словами, цей проект ініціював «Офіс реформ Харкова», щоб зібрати відгуки харків'ян про послуги, що надаються в місті.

«Харківський міський голова Геннадій Кернес поставив перед нами завдання, щоб ми системно збирали у харків'ян відгуки та думки про роботу міських структур, які надають різноманітні соціальні та адміністративні послуги», - зазначив Олег Дробот.

Він підкреслив, що всі зібрані відгуки будуть оброблені, і профільні департаменти запропонують конкретні рішення щодо поліпшення сервісу в конкретних центрах і конкретних муніципальних установах.

В рамках проекту відгуки збирають як в електронному, так і в паперовому вигляді. На ресепшені, а також на столі у кожного адміністратора ЦНАП розміщена наклейка з QR-кодом, за допомогою якого відвідувачі отримують доступ до анкети. Заповнивши її, кожен харків'янин допоможе поліпшити роботу центру. Крім того, на столах адміністраторів є паперові анкети.

Нагадаємо, цей проект вперше був випробуваний у КП «БТІ».

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини