У контакт-центрі «Прозорих офісів» приймають 300 дзвінків на день
25 травня 2017 14:47 Суспільство
У контакт-центрі «Прозорих офісів» приймають 300 дзвінків на день Близько 300 телефонних дзвінків на день приймають від харків'ян у контакт-центрі, який був відкритий при центрах надання соціальних послуг «Прозорий офіс».

Як повідомили в контакт-центрі, найбільш поширені запитання стосуються нарахування субсидій, пенсій, обміну та отримання паспорта. Такі дані дозволяють правильно розставити пріоритети, підвищити ефективність і якість обслуговування громадян з питань надання соціальних та адміністративних послуг.

Номер телефону контакт-центру - 725-03-33.

Нагадаємо, 24 квітня в Шевченківському і Київському районах були відкриті нові центри надання соціальних послуг - «Прозорий офіс». У них об'єднані організації, пов'язані з наданням соціальних послуг, що забезпечує спрощення процедури отримання послуг в сфері соціальної політики - з пенсійного забезпечення, виплати субсидій, матеріальної допомоги, допомоги інвалідам, отримання паспорта тощо. Всього в центрах надається 236 соціальних, пенсійних і адміністративних послуг.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини