ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради за 12 місяців 2021 року

У звітному періоді виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 65684 письмових звернення громадян, що на 10448 звернень більше, ніж у 2020 році. У письмових зверненнях громадян було викладено 81286 питань.

Із загальної кількості письмових звернень, більше ніж у 57,2 тис. звернень були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).

У 2021 році від громадян надійшло 13731 електронне звернення. З них 464 звернення були зареєстровані як електронні петиції, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку та розглядались згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

У звітному періоді керівництвом міської ради розглянуто 4 електронні петиції: «На улице Солидарности и на Шевченковском переулке требуется капитальный ремонт дороги», «Дизайн-код города», «Местными жителями просим Вас привести в порядок дороги в Кулиничах», «Закрытие канализационного коллектора расположенного по улице Барабашова», які набрали необхідну кількість підписів на підтримку. За результатами їх розгляду була надана відповідь авторам та підписувачам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення відповідей на зазначені петиції.

До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 20358 громадян. Враховуючи те, що на території України продовжується дія обмежувальних карантинних заходів, суттєво збільшилась кількість звернень від мешканців м. Харкова за допомогою засобів телефонного зв’язку, за 2021 рік надійшло 19825 таких звернень. Спеціалісти відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства громадянам, що звернулись, надали відповідні роз’яснення і рекомендації у вирішенні порушених ними питань.

Міським головою у 2021 році проведено 13 особистих та 7 виїзних особистих зустрічей з мешканцями міста. Виїзні зустрічі проведені для робітників: ДП «Завод ім. В.О. Малишева», Національного фармацевтичного університету, Харківського державного університету харчування та торгівлі, комунального підприємства «Харківські теплові мережі». Проведені виїзні зустрічі для мешканців Шевченківського, Київського та Слобідського районів. На зустрічах були присутні 833 громадянина у зверненнях яких викладено 2226 питань.

У 2021 році інформаційно-диспетчерською службою «1562» прийнято 1060,3 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 92,6 тис. заявок менше у порівнянні з надходженням у 2020 році.

На «Інтернет – «гарячу лінію» міського голови у 2021 році надійшло 5337 звернень, що на 232 звернення більше ніж у 2020 році.

На телефонну «гарячу лінію» міського голови у 2021 році надійшло 198 звернень.

На особисті сторінки міського голови у «Фейсбук» та «Інстаграм» надійшло 6354 звернення. За 249 такими зверненнями громадяни запрошені на особисті зустрічі.

Міський голова додатково провів 136 виїздів у мікрорайони міста для проведення зустрічей з мешканцями районів міста, під час яких громадяни порушили більше 26,1 тис. питань.

До адміністрацій районів Харківської міської ради у 2021 році надійшло  3233 письмових звернення, у яких викладено більше ніж 3,6 тис. питань.

У 2021 році спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 1127 громадянам за їх зверненнями, що на 422 звернення більше ніж у аналогічному періоді минулого року.

За характером основних питань, що порушували громадяни у 2021 році в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання: комунального господарства – 38465, соціального забезпечення – 22131, земельних відносин – 4598, житлової політики – 3625, охорони здоров’я – 3605.

З органів державної влади до виконавчого комітету Харківської міської ради протягом 2021 року надійшло 11388 звернень, що на 3869 звернень менше, ніж у 2020 році, в тому числі з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 10626 звернень з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» були питання: опалення та газифікації, гарячого та холодного водопостачання, експлуатації та ремонту будинків, нарахування оплати за комунальні послуги, лікування, ремонту доріг та ін.

          У 2021 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 5417 колективних звернень громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше ніж 116,7 тис. осіб.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 12485, Шевченківського – 9704, Київського – 7935, Слобідського – 7726, Індустріального – 7124 районів.

За звітний період до міської ради надійшло 20822 письмових та 4190 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.

Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету переважають питання: комунального господарства – 6362, діяльності органів місцевого самоврядування – 5155, соціального захисту – 4885, охорони здоров’я – 925, житлової політики – 540.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 3235, Шевченківського – 2765, Київського – 2340, Слобідського – 2045, Новобаварського – 2010 районів.

Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу «1562» з питань комунального господарства надійшло 700,1 тис. звернень, з питань житлового господарства – 188,0 тис. звернень, з питань будівництва та ремонту доріг і тротуарів – 9,8 тис. звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на «Інтернет – «гарячу лінію» районів найбільша кількість були з питань: комунального господарства – 3005, житлового господарства – 1518, транспортного забезпечення – 157, соціального забезпечення – 100 звернень.

Як і раніше, за допомогою до Харківської міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати 797 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 926 – від учасників та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, 4536 – від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп, 4019 – від ветеранів праці, 1512 – від дітей війни, більше ніж 13,0 тис. звернень – від пенсіонерів. 

Спеціалістами громадських приймалень міського голови у 2021 році прийнято 2545 громадян.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено понад 26,1 тис. питань.

Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 16864 громадянам на суму більше 101 млн. 98 тис. грн.

Вирішено позитивно 977 питань, що надійшли на особистих зустрічах міського голови, 862 питання знаходяться у стадії виконання робіт, а на 348 питань надані обґрунтовані роз’яснення.

Крім того були позитивно вирішені 8636 питань, що надійшли під час виїзних зустрічей у районах міста, 13182 питання знаходяться на контролі до закінчення робіт, на 4355 питань громадяни отримали роз’яснення.

Вирішено 1098 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови.

Було вирішено 1465 питань за письмовими зверненнями громадян у адміністрації районів Харківської міської ради.

Виконані роботи за 532,1 тис. питань та надані роз’яснення на 447,6 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби «1562».

Позитивно вирішені 1911 питань, що надійшли у 2021 році на «Інтернет – «гарячу лінію» районів, залишаються на контролі до виконання – 2506 питань, з 920 питань заявники отримали відповідні роз’яснення. 

Вирішені або зняті з контролю після надання роз’яснень по суті 162 звернення, що надійшли на телефонну «гарячу лінію» міського голови, на 20 звернень заявники отримали роз’яснення, на контролі залишається 16 звернень.

2122 питання, що надійшли на особисті сторінки секретаря міської ради у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм» були вирішені позитивно, 3542  звернень знаходяться на вирішені у профільних підприємствах, на 690 звернень надані роз’яснення.

У січні 2021 року вжиті невідкладні заходи по ліквідації наслідків стихійних лих. Було створено базу «Міська лінія оперативного реагування», у якій зареєстровано 120 звернень з питань ліквідації наслідків негоди, 114 звернень вирішені або надані роз’яснення по суті заявникам, 6 питань залишається на контролі.

Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

У 2021 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 32215 звернень юридичних осіб, що на 6872 більше ніж у 2020 році.

У 177 зверненнях народних депутатів України та у 1534 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, до Харківської міської ради надійшло 364 звернення громадян та 5785 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.

У 2021 році до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби «1562» надійшло 3922 подяки від мешканців міста.

 







Друкувати