ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради за 9 місяців 2021 року

У звітному періоді виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 51470 письмових звернень громадян, що на 11173 звернення більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. У письмових зверненнях громадян було викладено 64341 питання.

Із загальної кількості письмових звернень, більше ніж у 36,1 тис. звернень були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).

За 9 місяців 2021 року від громадян надійшло 8963 електронних звернення. З них 335 звернень були зареєстровані як електронні петиції, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку та розглядались згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

У звітному періоді керівництвом міської ради розглянуто 4 електронні петиції: «На улице Солидарности и на Шевченковском переулке требуется капитальный ремонт дороги», «Дизайн-код города», «Местными жителями просим Вас привести в порядок дороги в Кулиничах», «Закрытие канализационного коллектора расположенного по улице Барабашова», які набрали необхідну кількість підписів на підтримку. За результатами їх розгляду була надана відповідь авторам та підписувачам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення відповідей на зазначені петиції.

До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 2437 громадян, що на 622 більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. Спеціалісти відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства громадянам, що звернулись, надали відповідні роз’яснення і рекомендації. У зв’язку з діючими карантинними заходами до цього відділу надійшло 12514 телефонних звернень, на які були надані роз’яснення та рекомендації щодо вирішення питань громадян.

Секретарем міської ради за 9 місяців 2021 року проведено 10 особистих та 7 виїзних зустрічей з мешканцями міста. Виїзні зустрічі проведені для робітників: ДП «Завод ім. В.О. Малишева», Національного фармацевтичного університету, Харківського державного університету харчування та торгівлі, комунального підприємства «Харківські теплові мережі». Проведені виїзні зустрічі для мешканців Шевченківського, Київського та Слобідського районів. На зустрічах були присутні 717 громадян у зверненнях яких викладено 1885 питань.

За 9 місяців 2021 року інформаційно-диспетчерською службою «1562» прийнято більше ніж 723,8 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 3,2 тис. заявок менше у порівнянні з надходженням за 9 місяців 2020 року.

На «Інтернет – «гарячу лінію» секретаря міської ради за 9 місяців 2021 року надійшло 4060 звернень.

На телефонну «гарячу лінію» секретаря міської ради за 9 місяців 2021 року надійшло 198 звернень.

На особисті сторінки секретаря міської ради у «Фейсбук» та «Інстаграм» надійшло 5610 звернень. За 226 такими зверненнями громадяни запрошені на зустрічі з секретарем міської ради.

Секретар міської ради додатково провів 101 виїзну зустріч з мешканцями районів міста, під час яких громадяни порушили 21296 питань.

У більше ніж 2,3 тис. письмових звернень, що надійшли за 9 місяців 2021 року до адміністрацій районів Харківської міської ради, викладено більше 2,6 тис. питань.

За 9 місяців 2021 року спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 741 громадянину за їх зверненнями, що на 208 звернень більше ніж у аналогічному періоді минулого року.

За характером основних питань, що порушували громадяни за 9 місяців 2021 року в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання: комунального господарства – 30199, соціального забезпечення – 18410, земельних відносин – 3604, житлової політики – 2764, охорони здоров’я – 2586.

З органів державної влади до виконавчого комітету Харківської міської ради за 9 місяців 2021 року надійшло 7873 звернення, що на 499 звернень менше, ніж за 9 місяців 2020 року, в тому числі з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 7562 звернення з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» були питання: опалення та газифікації, гарячого та холодного водопостачання, нарахування оплати за комунальні послуги, ремонту покрівлі, експлуатації та ремонту будинків, забезпечення ліками, надання матеріальної допомоги, надання пільг на проїзд та ін.

За 9 місяців 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 4543 колективних звернення громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше ніж 98,9 тис. осіб.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 9734, Шевченківського – 7689, Київського – 6161, Слобідського – 6078, Індустріального – 5645 районів.

За звітний період до міської ради надійшло 17427 письмових та 715 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги, 2634 звернення з цього питання надійшли у громадську приймальню по телефону.

Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях
до виконавчого комітету переважають питання: комунального господарства – 868, соціального захисту – 848, охорони здоров’я – 179, житлової політики – 154, діяльності органів місцевого самоврядування – 61.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 404, Шевченківського – 368, Київського – 297, Слобідського – 280 районів.

Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу «1562» з питань комунального господарства надійшло 454,3 тис. звернень, з питань житлового господарства – 141,3 тис. звернень, з питань будівництва та ремонту доріг і тротуарів – 7,8 тис. звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на «Інтернет – «гарячу лінію» районів найбільша кількість були з питань: комунального господарства – 2198, житлового господарства – 1267, транспортного забезпечення – 118, соціального забезпечення – 70 звернень.

Як і раніше, за допомогою до Харківської міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати 464 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 858 – від учасників та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, 3587 – від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп, 1514 – від ветеранів праці, 1209 – від дітей війни, більше ніж 8,8 тис. звернень – від пенсіонерів. 

Спеціалістами громадських приймалень секретаря міської ради за 9 місяців 2021 року прийнято 2000 громадян.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено понад 18,4 тис. питань.

Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 10504 громадянам на суму 70 млн. 823 тис. грн.

Вирішено позитивно 543 питання, що надійшли на особистих зустрічах з секретарем міської ради, 1045 питань знаходяться у стадії виконання робіт, а на 223 питання надані обґрунтовані роз’яснення.

Крім того були позитивно вирішені 4810 питання, що надійшли на виїзних зустрічах у районах міста, 13462 питання знаходяться на контролі до закінчення робіт, на 3024 питання громадяни отримали роз’яснення.

Вирішено 644 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень секретаря міської ради.

Виконані роботи за 335,9 тис. питань та надані роз’яснення на 323,3 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби «1562».

Позитивно вирішені 1138 питань, що надійшли за 9 місяців 2021 року на «Інтернет – «гарячу лінію» районів, залишаються на контролі до виконання – 2205, з 717 питань заявники отримали відповідні роз’яснення. 

Вирішені або зняті з контролю після надання роз’яснень по суті 156 питань, що надійшли на телефонну «гарячу лінію» секретаря міської ради, на 18 питань заявники отримали роз’яснення, на контролі залишається 24 питання.        

1390 питань, що надійшли на особисті сторінки секретаря міської ради у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм» були вирішені позитивно, 3626  звернень направлені для вирішення до профільних підприємств, на 594 звернення надані роз’яснення.

Вжиті невідкладні заходи по ліквідації наслідків стихійних лих у січні 2021 року. Було створено базу «Міська лінія оперативного реагування», у якій зареєстровано 101 звернення з питань ліквідації наслідків негоди, 1 питання залишається на контролі, а інші вирішені або надані роз’яснення щодо порядку їх вирішення.

Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

За 9 місяців 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 23962 звернень юридичних осіб, що на 4991 більше ніж за 9 місяців 2020 року.

У 144 зверненнях народних депутатів України та у 1244 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, до Харківської міської ради надійшло 319 звернень громадян та 4460 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.

За 9 місяців 2021 року до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби «1562» надійшло 2778 подяк від мешканців міста.







Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes