ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради у 1 півріччі 2021 рок

У звітному періоді виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 33209 письмових звернень громадян, що на 9293 звернення більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. У письмових зверненнях громадян було викладено 40184 питання.

Із загальної кількості письмових звернень, більше ніж у 29,5 тис. звернень були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).

У 1 півріччі 2021 року від громадян надійшло 5793 електронних звернення. З них 197 звернень були зареєстровані як електронні петиції, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку та розглядались згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

У звітному періоді керівництвом міської ради розглянуто 3 електронні петиції: «На улице Солидарности и на Шевченковском переулке требуется капитальный ремонт дороги», «Дизайн-код города», «Местными жителями просим Вас привести в порядок дороги в Кулиничах», які набрали необхідну кількість підписів на підтримку. За результатами їх розгляду була надана відповідь авторам та підписувачам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення відповідей на зазначені петиції.

До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 1620 громадян, що на 205 більше, ніж у аналогічному періоді 2020 року. Спеціалісти відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства громадянам, що звернулись, надали відповідні роз’яснення і рекомендації. У зв’язку з діючими карантинними заходами до цього відділу надійшло 7821 телефонне звернення, на які були надані роз’яснення та рекомендації щодо вирішення питань громадян.

Секретарем міської ради у 1 півріччі 2021 року проведено 7 особистих та 7 виїзних зустрічей з мешканцями міста. Виїзні зустрічі проведені для робітників: ДП «Завод ім. В.О. Малишева», Національного фармацевтичного університету, Харківського державного університету харчування та торгівлі, комунального підприємства «Харківські теплові мережі». Проведені виїзні зустрічі для мешканців Шевченківського, Київського та Слобідського районів. На зустрічах були присутні 570 громадян у зверненнях яких викладено 1440 питань.

У 1 півріччі 2021 року інформаційно-диспетчерською службою «1562» прийнято більше ніж 464,4 тис. усних заявок від мешканців міста, що дорівнює надходженню таких заявок у 1 півріччі 2020 року.

На «Інтернет – «гарячу лінію» секретаря міської ради у 1 півріччі 2021 року надійшло 2687 звернень, що на 858 звернень більше ніж у 1 півріччі 2020 року.

На телефонну «гарячу лінію» секретаря міської ради у 1 півріччі 2021 року надійшло 198 звернень.

На особисті сторінки секретаря міської ради у «Фейсбук» та «Інстаграм» надійшло 4432 звернення, За 150 такими зверненнями громадяни записані на зустрічі з секретарем міської ради.

Секретар міської ради додатково провів 48 виїзних зустрічей з мешканцями районів міста, під час яких громадяни порушили 6443 питання.

У більше ніж 1,6 тис. письмових звернень, що надійшли у 1 півріччі 2021 року до адміністрацій районів Харківської міської ради, викладено більше 2,1 тис. питань.

У 1 півріччі 2021 року спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 532 громадянам за їх зверненнями, що на 171 звернення більше ніж у аналогічному періоді минулого року.

За характером основних питань, що порушували громадяни у 1 півріччі 2021 року в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання: комунального господарства – 17075, соціального забезпечення – 13626, земельних відносин – 2301, охорони здоров’я –1641.

З органів державної влади до виконавчого комітету Харківської міської ради у 1 півріччі 2021 року надійшло 5411 звернень, що на 152 звернення менше, ніж у 1 кварталі 2020 року, в тому числі з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 4990 звернень з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію» були питання: опалення та газифікації, гарячого та холодного водопостачання, нарахування оплати за комунальні послуги, ремонту покрівлі, експлуатації та ремонту будинків, забезпечення ліками, надання матеріальної допомоги, надання пільг на проїзд та ін.

У 1 півріччі 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2407 колективних звернень громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше ніж 54,7 тис. осіб.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 6123, Шевченківського – 5197, Київського – 4079, Слобідського – 3957, Індустріального – 3593 районів.

За звітний період до міської ради надійшло 13028 письмових та 498 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги, 1779 звернень з цього питання надійшли у громадську приймальню по телефону.

Cеред питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету переважають питання: соціального захисту – 590, комунального господарства – 585, охорони здоров’я – 118, житлової політики – 101, користування землею – 48.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 269, Шевченківського – 245, Київського – 198, Слобідського – 187 районів.

Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу «1562» з питань комунального господарства надійшло 301,6 тис. звернень, з питань житлового господарства – 79,5 тис. звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на «Інтернет – «гарячу лінію» районів найбільша кількість були з питань: комунального господарства – 1506, житлового господарства – 801, транспортного забезпечення – 68, соціального забезпечення – 49 звернень.

Як і раніше, за допомогою до Харківської міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати 456 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 591 – учасників та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, 2696 – осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп, 1024 – ветеранів праці, 842 – дітей війни, більше ніж 5,9 тис. пенсіонерів. 

Спеціалістами громадських приймалень секретаря міської ради у 1 півріччі 2021 року прийнято 1302 громадянина.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено понад 12,5 тис. питань.

Вирішено позитивно 301 питання, що надійшли на зустрічах з секретарем міської ради, 970 питань знаходяться у стадії виконання робіт, а на 169 питань надані обґрунтовані роз’яснення.

Крім того були позитивно вирішені 1243 питання, що надійшли на виїзних зустрічах у районах міста, 4356 питань знаходяться на контролі до закінчення робіт, на 844 питання громадяни отримали роз’яснення.

Вирішено 407 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень секретаря міської ради.

Виконані роботи за 256,1 тис. питань та надані роз’яснення на 206,7 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби «1562».

Позитивно вирішені 738 питань, що надійшли у 1 півріччі 2021 року на «Інтернет – «гарячу лінію» районів, залишаються на контролі до виконання – 1409, з 540 питань заявники отримали відповідні роз’яснення. 

Вирішені або зняті з контролю після надання роз’яснень по суті 151 питання, що надійшли на телефонну «гарячу лінію» секретаря міської ради, на 17 питань заявники отримали роз’яснення, на контролі залишається 30 питань. 869 питань, що надійшли на особисті сторінки секретаря міської ради у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм» були вирішені позитивно, 3110  звернень направлені для вирішення до профільних підприємств, на 453 звернення надані роз’яснення.

Вжиті невідкладні заходи по ліквідації наслідків стихійних лих у січні 2021 року. Було створено базу «Міська лінія оперативного реагування», у якій зареєстровано 101 звернення з питань ліквідації наслідків негоди, 1 питання залишається на контролі, а інші вирішені або надані роз’яснення щодо порядку їх вирішення.

Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

У 1 півріччі 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 15220 звернень юридичних осіб, що на 2953 більше ніж у 1 півріччі 2020 року.

У 90 зверненнях народних депутатів України та у 670 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, до Харківської міської ради надійшло 247 звернень громадян та 3107 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.

У 1 півріччі 2021 року до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби «1562» надійшло 1925 подяк від мешканців міста.







Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes