Інформація про хід впровадження системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі) м. Харкова станом на 01.02.2020 р.

З грудня 2017 року система «Електронний квиток» впроваджена в наземному електротранспорті міста (трамвай, тролейбус). На 451 одиниці рухомого складу, які здійснюють перевезення пасажирів встановлено 451 бортовий комп'ютер та змонтовано 1 419 валідаторів реєстрації проїздів.

На трамвайних і тролейбусних зупинках міста встановлені і цілодобово функціонують 170 терміналів «Е-ticket» для придбання та поповнення квитків для проїзду (разові та електронні).

Станом на 01.02.2020 р. у 50 вестибюлях 30 станцій метрополітену встановлено та підключено 233 валідатора, які працюють для використання пасажирами, також підключено 107 терміналів самообслуговування для продажу та поповнення електронного квитка «Е-ticket».

Згідно з п. 9.3 Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2017-2020 роки,
КП «Харківпасс» видано 244 791 од. персоніфікованих пільгових електронних квитків окремим категоріям громадян, в тому числі в січні ‑ 79 836 квитків та їх видача продовжується.

Крім того, у відповідності до укладених договорів, додатково видані пільгові електроні квитки наступним категоріям громадян:

- учням закладів загальної середньої освіти міста Харкова (пільга надається з 1 вересня по 30 червня) у кількості 1 407 квитків (всього видано 92 859 квитків);

- дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування у кількості 238 квитків (всього видано 1 016 квитків);

- дільничним терапевтам і педіатрам, дільничним медсестрам, які обслуговують хворих за викликом вдома та з метою патронажної служби - працівникам комунальних закладів охорони здоров’я, які перебувають в комунальній власності територіальної громади міста Харкова, соціальним робітникам і соціальним працівникам, фахівцям із соціальної роботи та фахівцям із соціальної допомоги вдома територіальних центрів надання соціальних послуг районів міста Харкова, комунального закладу «Харківський міський центр реінтеграції бездомних осіб», працівникам центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді у кількості 39 квитків (всім категоріям медичних та соціальних робітників видано 1 406 квитків);

- працівникам Головного управління Національної поліції в Харківській області, які здійснюють функції охорони громадського порядку в місті Харкові у кількості 1 500 квитків;

- cтудентам (курсантам) денної форми навчання вищих навчальних закладів I-IV рівня акредитації міста Харкова та учням професійно-технічних навчальних закладів міста Харкова у кількості 24 460 квитків.

На підставі наданих заяв у січні замінено в зв’язку з втратою або пошкодженням:

- учням закладів загальної середньої освіти міста Харкова 252 квитка (всього замінено 2 360 квитків);

- дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування у кількості 7 квитків (всього замінено 27 квитків);

- дільничним терапевтам і педіатрам, дільничним медсестрам, які обслуговують хворих за викликом вдома та з метою патронажної служби - працівникам комунальних закладів охорони здоров’я, які перебувають в комунальній власності територіальної громади міста Харкова, соціальним робітникам і соціальним працівникам, фахівцям із соціальної роботи та фахівцям із соціальної допомоги вдома територіальних центрів надання соціальних послуг районів міста Харкова, комунального закладу «Харківський міський центр реінтеграції бездомних осіб», працівникам центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді у кількості 2 квитка.

Всього видано 369 764 од. електронних квитків, в тому числі замінено 2 389 квитків.

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes