В Харкові затверджено нові тарифи на проїзд у міському електротранспорті
28 березня 2018 17:30 Економіка
В Харкові затверджено нові тарифи на проїзд у міському електротранспорті Виконавчий комітет Харківської міської ради сьогодні, 28 березня, затвердив нові тарифи на проїзд у метро, ​​тролейбусах і трамваях.

Згідно з рішенням, вартість проїзду в метро буде збільшена з 4 грн до 5 грн, в наземному електротранспорті (трамваях і тролейбусах) - з 3 грн до 4 грн. Новий тариф почне діяти з 29 березня, після опублікування рішення в газеті «Харьковские известия».

Як повідомив заступник Харківського міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Михайло Фатєєв, підставою для такого кроку стало подорожчання енергоносіїв, зростання мінімальної зарплати.

Нагадаємо, востаннє тариф на проїзд у метрополітені та наземному електротранспорті підвищувався в 2017 році. З моменту введення тарифу на перевезення пасажирів у метро, ​​трамваях і тролейбусах відбулося значне збільшення складових собівартості послуг, що надаються. Зокрема, з часу останнього підвищення тарифу на проїзд у метро прожитковий мінімум для працездатних осіб збільшився на 9%. Тарифи на електроенергію з моменту підвищення вартості проїзду в наземному електротранспорті зросли на 7,6%.

Також Михайло Фатєєв повідомив, що ціни на матеріали для проведення ремонтів і технічного обслуговування рухомого складу зросли на 10-88%. В даний час на трьох лініях метрополітену експлуатуються 326 вагонів із середнім зносом близько 92%, знос ескалаторів - на рівні 74%, технологічного транспорту (дрезини) - близько 100%, вентиляційного обладнання - 85%.

У Харкові налічується 196 тролейбусів та 244 трамвайних вагона, з яких свій амортизаційний термін відпрацювали 129 тролейбусів і 230 трамвайних вагонів. Середній вік харківських тролейбусів - понад 11 років, трамваїв - 31 рік. Такий стан рухомого складу та обладнання, а також значне зростання цін на матеріали вимагають збільшення фінансових вкладень у якісне виконання технічного обслуговування і проведення в повному обсязі необхідних ремонтів.

Таким чином, діючий тариф не відшкодовує витрат підприємств міського електротранспорту з надання послуги і не забезпечує доходів, необхідних для безперебійного та безаварійного перевезення пасажирів.

За підсумками 2017 року збитки КП «Харківський метрополітен» від надання послуги з перевезення пасажирів склали 87,2 млн грн. Комунальні підприємства, що надають послуги з перевезення пасажирів наземним електротранспортом, отримали збитки на суму 145,3 млн грн.

Як повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов, в новий тариф не внесена інвестиційна складова, він лише покриває собівартість послуг комунальних підприємств.

«Тариф розраховується не на платного пасажира, а на всіх, в тому числі пільговиків, за загальним обсягом проїзду. Ми не закладаємо ніде інвестиційну складову, тому що місто окремо виділяє гроші на капітальні ремонти, на реконструкції, на закупівлю - все це міські програми. Тариф - це виключно зарплата, електроенергія і запасні частини для ремонту рухомого складу», - підкреслив Євген Водовозов.

Зазначимо, що якщо сьогодні, 28 березня, пасажир поповнить проїзний на метро, то тариф для нього становитиме 4 грн - до того, як закінчаться гроші на карті. 

Друкувати
Останні новини