ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради за 9 місяців 2017 року

У звітному періоді Харківська міська рада та її виконавчі органи вживали заходи щодо виконання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 37743 письмових звернення громадян, що 3711 звернень менше, ніж за 9 місяців 2016 року. У письмових зверненнях громадян було викладено 46731 питання.

Необхідно зазначити, що із загальної кількості письмових звернень, у 34754 зверненнях були викладені питання, що потребують вжиття конкретних заходів (ремонт будинків, покрівель, доріг, благоустрій територій, надання матеріальної допомоги, придбання ліків, лікування та ін.).

За 9 місяців 2017 року від громадян надійшло 6485 електронних звернень, що на 1271 більше надходження таких звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. З них 318 звернень подані за допомогою сучасного сервісу – інтерактивна мапа, 666 звернень не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку для розгляду електронної петиції.

У звітному періоді Харківським міським головою розглянуті 8 електронних петицій, які набрали необхідну кількість підписів на підтримку, та були надані відповіді заявникам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення цих відповідей.

До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 5696 громадян, що на 323 менше, ніж у аналогічному періоді 2016 року. Із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій – 1516 громадян, в тому числі 422 – міським головою, решті спеціалістами відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства надані відповідні роз’яснення і рекомендації у вирішенні поставлених ними питань.

Міським головою проведено виїзні особисті прийоми громадян в національній академії Національної гвардії України, АТ «Харківський тракторний завод», Харківському національному університеті Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, Харківському національному університеті будівництва та архітектури, ВАТ «Харківський коксовий завод», ПАТ «Завод Південкабель».

За 9 місяців 2017 року інформаційно-диспетчерською службою 1562  прийнято 633,6 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 49,0 тис. менше, ніж за аналогічний період 2016 року. Через сайт інформаційно-диспетчерської служби 1562 за звітний період надійшло 8753 звернення, що на 588 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

На інтернет – гарячу лінію міського голови за 9 місяців 2017 року надійшло 3592 звернення, що на 467 звернень більше ніж за аналогічний період 2016 року.

З метою вирішення проблем харків’ян у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою території у березні 2017 року було відкрито лінію «Фотопошта-4» для прийому звернень від громадян з наданням фотоматеріалів. У період з 09.03.2017 по 31.03.2017 було прийнято 3526 звернень з фотоматеріалами з приводу порушених проблем.

За 9 місяців 2017 року спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 918 громадянам за їх зверненнями.

У 2017 році спеціалістами відділу з питань надання безоплатної правової допомоги проведено 173 виїзних прийоми у Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та районних центрах надання адміністративних послуг.

З вересня поточного року такі прийоми проводяться чотири рази на місяць у Регіональному центрі надання адміністративних послуг.

За характером основних питань, що порушували громадяни за 9 місяців 2017 року в письмових зверненнях до Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства - 21608, соціального захисту – 11043, земельних відносин – 3055, житлової політики – 3034. Відмічається збільшення у письмових зверненнях громадян кількості питань про надання матеріальної допомоги на 2331 та з питань комунального господарства на 4578 у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

З вищих органів до виконавчого комітету Харківської міської ради за 9 місяців 2017 року надійшло 7413 звернень, що на 6208 звернень менше, ніж за 9 місяців 2016 року.

За звітній період з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 6172 звернення з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію», були: нарахування оплати за комунальні послуги, забезпечення ліками, експлуатації та ремонту будинків, нарахування субсидій, питання опалення та газифікації, поточного утримання та ремонту доріг, призначення та виплати соціальної допомоги, пільг та ін.

За 9 місяців 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2970 колективних звернень громадян, що майже відповідає кількості звернень за аналогічний період 2016 року. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше 57,1 тис. осіб.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 6054, Шевченківського – 4385,  Київського – 3769, Індустріального – 3608, Слобідського – 3374 районів.

За звітний період до міської ради надійшли 10075 письмових і 1446 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.

Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати, 456 - члени багатодітних сімей, одинокі матері, 1050 - учасники війни та бойових дій, більше 15,0 тис. інваліди, ветерани  праці та пенсіонери. 

Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету, переважають питання комунального господарства  – 2157, соціального захисту - 1703, житлової політики – 615, охорони здоров’я – 279, користування землею – 189, дотримання законності та охорони правопорядку - 179.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 1056, Шевченківського – 811, Слобідського – 631, Київського – 601 районів.

Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу 1562 з питань комунального господарства надійшло 353,9 тис. звернень, з питань житлового господарства – 157,7 тис. звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на інтернет – гарячу лінію міського голови з питань комунального господарства надійшло 1615 звернень, з питань житлового господарства – 1453 звернення, з питань соціального забезпечення – 173 звернення.

Понад 96% отриманих звернень з фотоматеріалами надійшли з питань житлово-комунального господарства, серед загальної кількості 1801 звернення з житлових питань, 1591 звернення з комунальних питань.

До адміністрацій районів Харківської міської ради за 9 місяців 2017 року надійшло більше 15,0 тис. письмових звернень, у яких викладено більше
16,0 тис. питань та прийнято керівниками на особистих прийомах 1507 громадян.

За 9 місяців 2017 року безпосередньо в Департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради надійшло більше 13,2 тис. письмових звернень громадян, прийнято керівниками на особистих прийомах 7342 громадянина.

Продовжували роботу громадські приймальні міського голови в районах міста, у сел. П’ятихатки та у ТЦ «Барабашово». Спеціалістами громадських приймалень міського голови за 9 місяців 2017 року прийнято 3125 громадян, в тому числі – 93 у ТЦ «Барабашово».

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено більше 9,7 тис.     

Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 5485 громадянам на суму більше 26,5 млн. грн.

Вирішено 1768 питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови.

Виконані роботи за 249,1 тис. усних звернень, та надані роз’яснення на 329,4 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби 1562.

Вирішено 965 питань, у зверненнях, які надійшли з фотоматеріалами у березні 2017 року.

Позитивно вирішені 891 питання, що надійшли за 9 місяців 2017 року на інтернет-гарячу лінію міського голови, залишаються на контролі до виконання – 2399, за 302 питаннями заявники отримали відповідні роз’яснення.  Із 27277 звернень зареєстрованих у базі звернень на телефонну гарячу лінію міського голови на теперішній час вирішено 18325 звернень. 

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до адміністрацій районів Харківської міської ради, задоволено більше 12,0 тис.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли безпосередньо в Департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради, задоволено 9,5 тис.

Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

За 9 місяців 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 15308 звернень юридичних осіб, що на 2371 менше, ніж за 9 місяців 2016 року.

У 143 зверненнях народних депутатів України та у 519 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, до Харківської міської ради надійшло 262 звернення громадян та 4702 звернення юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.
За 9 місяців 2017 року до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби 1562 надійшло 2695 подяк від мешканців міста.

 

Друкувати