ІНФОРМАЦІЯ про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради у 2017 році

У 2017  році виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян».
За звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 51033 письмових звернення громадян, що на 4150 звернень менше, ніж у 2016 році. В зверненнях було викладено 62951 питання.
У 2017 році від громадян надійшло 9270 електронних звернень, що на 1800 більше надходження таких звернень у 2016 році. З них 458 звернень подані за допомогою сервісу – інтерактивна мапа, 787 звернень були зареєстровані як електронні петиції, але не набрали необхідної кількості голосів на їх підтримку та розглядались згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».
У звітному періоді Харківським міським головою розглянуті 8 електронних петицій, які набрали необхідну кількість підписів на підтримку та були надані відповіді заявникам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення цих відповідей.
До громадської приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 7697 громадян, із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій – 2086 громадян, решті спеціалістами відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства надані відповідні роз’яснення і рекомендації у вирішенні поставлених ними питань.
Міським головою проведено виїзні особисті прийоми громадян в Національній академії Національної гвардії України, АТ «Харківський тракторний завод», Харківському національному університеті Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, Харківському національному університеті будівництва та архітектури, ВАТ «Харківський коксовий завод», ПАТ «Завод Південкабель», філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», ДП «Харківський машинобудівельний завод «ФЕД», ДП «Харківський електромеханічний завод».
На усіх проведених прийомах міським головою прийнято 618 громадян, у зверненнях яких викладено 1542 питання.
У 2017 році інформаційно-диспетчерською службою 1562 прийнято 954,3 тис. усних заявок від мешканців міста, що на 41,5 тис. менше, ніж у 2016 році. Через сайт інформаційно-диспетчерської служби 1562 за звітний період надійшло 17679 звернень, що на 2176 звернень більше у порівнянні з 2016 роком.
На інтернет – гарячу лінію міського голови у 2017 році надійшло 5423 звернення, що на 796 звернень більше, ніж за 2016 рік.
З метою вирішення проблем харків’ян у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою території, у березні 2017 року було відкрито лінію «Фотопошта-4» для прийому звернень від громадян з наданням фотоматеріалів, до якої надійшло 3526 звернень з фотоматеріалами з приводу порушених проблем.
У 2017 році спеціалісти відділу з питань безоплатної правової допомоги надали первинну правову допомогу 1239 громадянам за їх зверненнями.
Спеціалістами цього відділу проведено 237 виїзних прийомів у Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділах, в тому числі 16 прийомів проведено в Регіональному центрі послуг.
За характером основних питань, що порушували громадяни у 2017 році в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства – 30418, соціального захисту – 13296, земельних відносин – 4177, житлової політики – 4090.
З вищих органів до виконавчого комітету Харківської міської ради у 2017 році надійшло 10768 звернень, в тому числі з Харківської обласної державної адміністрації надійшло 9201 звернення з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію», як і в попередні роки, були: нарахування оплати за комунальні послуги, забезпечення ліками, експлуатації та ремонту будинків, нарахування субсидій, питання опалення та газифікації, поточного утримання та ремонту доріг, призначення та виплати соціальної допомоги, пільг та ін.
Протягом 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 3935 колективних звернень громадян, загальна кількість громадян, які підписали ці звернення складає більше 77,1 тис. осіб.
Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 8096, Шевченківського – 6038,  Київського – 5092, Індустріального – 4672, Слобідського – 4515 районів.
За звітний період до міської ради надійшли 11985 письмових і 1969 усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.
Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету, переважають питання комунального господарства  – 2818, соціального захисту - 2338, житлової політики – 852, охорони здоров’я – 374, користування землею – 269, дотримання законності та охорони правопорядку - 266.
Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 1405, Шевченківського – 1132, Слобідського – 824, Київського – 816 районів.
Із загальної кількості звернень у інформаційно-диспетчерську службу 1562 з питань комунального господарства надійшло 555,4 тис. звернень, з питань житлового господарства – 211,9 тис. звернень.
Із загальної кількості звернень, які надійшли на інтернет – гарячу лінію міського голови, з питань комунального господарства 2889 – звернень, з питань житлового господарства – 1819 звернень, з питань соціального забезпечення – 220 звернень.
У зверненнях з фотоматеріалами надійшло 1808 звернень з житлових питань, 1578 – звернень з комунальних питань.
До адміністрацій районів Харківської міської ради у 2017 році надійшло 22990 письмових звернень, у яких викладено більше
24,0 тис. питань та прийнято керівниками на особистих прийомах 1732 громадянина.
Як і раніше, за допомогою до Харківської міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати, 818 – членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь; 1843 – учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; 4276 – інвалідів І, ІІ, ІІІ груп; 3614 – ветеранів праці; 4452 – дітей війни, більше 17,9 тис. пенсіонерів. 
Спеціалістами громадських приймалень міського голови у 2017 році прийнято 4206 громадян.
Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено понад 20,0 тис. питань.
Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана 10476 громадянам на суму більше 52,1 млн. грн.
Вирішено більше 2,4  тис. питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови.
Виконані роботи за 421,4 тис. усних звернень та надані роз’яснення на 451,5 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби 1562.
Вирішено більше 1,4 тис. питань, у зверненнях, які надійшли з фотоматеріалами у березні 2017 року.
Позитивно вирішені більше 1,7 тис. питань, що надійшли у 2017 році на інтернет-гарячу лінію міського голови.
Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до адміністрацій районів Харківської міської ради, задоволено більше 19,0 тис. питань.            
Окрім звернень громадян до виконавчого комітету надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.
У 2017 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 21165 звернень юридичних осіб, що на 2199 менше, ніж 2016 році.
У 182 зверненнях народних депутатів України та у 647 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.
Крім того, до Харківської міської ради надійшло 351 звернення громадян та 6845 звернень юридичних осіб, адресованих депутатам міської ради та головам постійних комісій.
У 2017 році до виконавчого комітету міської ради, інформаційно-диспетчерської служби 1562 надійшло 3698 подяк від мешканців міста.

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes