ІНФОРМАЦІЯ «Про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради у 2015 році»

У звітному періоді виконавчі органи Харківської міської ради вживали заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян».

У 2015 році до виконавчого комітету Харківської міської ради, надійшло 50 тис. 117 письмових звернень громадян, що на 24 тис. 941 звернення більше, ніж у 2014 році.

У звітному періоді надійшло 3994 електронних звернень громадян, в тому числі 427 звернень направлені за допомогою  нового сервісу – інтерактивна мапа.

У 2015 році Харківським міським головою розглянуті дві електронні петиції, які набрали необхідну кількість підписів на підтримку, та були надані відповіді заявникам. На сайті Харківської міської ради було здійснено оприлюднення цих відповідей.

До приймальні виконавчого комітету міської ради звернулись 8185 громадян, що на 1894 більше, ніж у 2014 році, із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами постійних комісій – 1971 громадянин, решті спеціалістами відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства дані відповідні роз’яснення та рекомендації з вирішення поставлених ними питань.

Міським головою було проведено 3 виїзних прийоми громадян: для робітників ДП «Завод ім. В.О. Малишева», у Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є Жуковського та Харківському національному педагогічному університеті ім. Г.С. Сковороди, на яких прийнято 169 громадян.

На «гарячу» лінію міського голови у минулому році надійшло 1921 заявка, що на 723 більше, ніж у 2014 році. На «гарячу» лінію адміністрацій районів у грудні надійшло 322 звернення.

Диспетчерською службою «1562» за звітний період прийнято більше 910,7  тис. усних заявок від мешканців міста, що на 122,4 тис. більше, ніж у 2014 році. За допомогою мережі Інтернет до інформаційно-диспетчерської служби надійшло 9,3 тис. заявок.

За характером основних питань, що порушували громадяни у 2015 році у письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради, чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства -  36%,  соціального захисту – 33%, користування землею – 11%, житлової політики – 7%, охорони здоров’я – 3%.

З вищих органів до виконавчого комітету Харківської міської ради у 2015 році надійшло 14131 звернення, що на 8851 звернення більше, ніж у 2014 році.

За звітній період надійшло 12792 звернення з Урядової телефонної «гарячої лінії». Більшість питань, що порушували громадяни у зверненнях на Урядову «гарячу лінію», були питання призначення та виплати соціальної допомоги, нарахування субсидій, пільг, адресної допомоги – 7946.

На «гарячу» лінію міського голови переважна більшість звернень надійшла з питань комунального господарства – 70%, ремонту та утримання житлового фонду – 16%, ремонту внутрішньоквартальних та магістральних доріг – 3% та ін.

У 2015 році до виконавчого комітету Харківської міської ради надійшло 12414 письмових і усних звернень громадян з питання надання матеріальної допомоги.

Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету міської ради зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний статус можливо було з’ясувати, 820 – члени багатодітних сімей, одинокі матері, 4748 – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій, 4373 – інваліди, ветерани праці,  більше 14,9 тис. – пенсіонери.  

У минулому році до виконавчого комітету міської ради надійшло 4031 колективне звернення громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення, складає більше 72,2 тис. чоловік.

Найбільше письмових звернень надійшло від мешканців Московського – 20%, Дзержинського – 13%, Київського – 10%, Комінтернівського – 9,5% районів.

Серед питань, що порушували громадяни в усних зверненнях до виконавчого комітету, переважають питання комунального господарства –  38%, соціального забезпечення - 26%, житлової політики – 12%,  користування землею – 5,5%, охорони здоров’я – 5,4%, забезпечення дотримання законності та охорона правопорядку –  4%.

Найбільша кількість усних звернень надійшла від мешканців Московського – 18%, Дзержинського – 14%, Комінтернівського – 12%, Київського – 10% районів.

Із загальної кількості звернень у службу «1562» з питань комунального господарства надійшло понад 423,7 тис. звернень, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – більш  283,1 тис. звернень.

 До адміністрацій районів Харківської міської ради у 2015 році надійшло 17689 письмових звернень та прийнято керівниками на особистих прийомах 2029 громадян.

За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до адміністрацій районів переважали питання соціального захисту – 67% та комунального господарства – 16%.

У звітному періоді до адміністрацій районів надійшло 784 колективних звернень громадян. Загальна кількість громадян, які підписали ці звернення, складає більше 12,0 тис. чоловік.

Спеціалістами громадських приймалень міського голови у 2015 році прийнято 3914  громадян.

Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, задоволено більше 12,7 тис.

Слід  підкреслити, що 216  звернень, питання по яким були позитивно вирішені (експлуатація та ремонт  житла, опалення та газифікація, благоустрій та ін.) були  подані  групами людей - мешканцями під’їздів, будинків, вулиць, мікрорайонів, тобто були позитивно вирішені питання більшої кількості громадян.

Матеріальна допомога за письмовими зверненнями надана громадянам на суму більше 27,69 млн. грн.

Задоволено 1104 звернення, що надійшли на «гарячу» лінію міського голови та надані роз’яснення за 176 зверненнями мешканців міста. За фотоскаргами громадян вирішено 97 питань з 163, що надійшли у грудні 2015 року, надані роз’яснення на 66 питань.

За дорученнями, наданими на особистих прийомах міського голови, вирішено 230 питань громадян, які потребували безпосередньо особистого втручання міського голови.

Задоволено 2013 питань, з якими мешканці міста звернулись до громадських приймалень міського голови, за 1849 питаннями надані роз’яснення, а 144 звернень знаходяться у роботі до їх вирішення.

Було вирішено та надано інформацій більше, ніж на 798,4 тис. питань громадян, які звернулись за допомогою у диспетчерську службу “1562”.

Окрім звернень громадян до Харківської міської ради надходять листи від організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста.

У 2015 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 24484 звернень юридичних осіб, що на 2153 більше, ніж у 2014 році.

Необхідно зазначити, що у 275 зверненнях народних депутатів України та у 335 зверненнях депутатів міської ради були викладені прохання щодо розгляду звернень громадян.

У 2015 році до виконавчого комітету міської ради, громадських приймалень міського голови, диспетчерської служби “1562” надійшло більше 4,8 тис. подяк від мешканців міста за оперативне вирішення проблем громадян.

 

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes