ЗВІТ про результати роботи з 01.01.2017 по 31.12.2017

ЗВІТ

про результати роботи із запитами на інформацію,

які надійшли до Харківської міської ради

за період з 01.01.2017 по 31.12.2017

 

За звітний період відділом забезпечення доступу до публічної інформації Департаменту діловодства міської ради отримано та опрацьовано 2199 запитів на інформацію (далі – запити), в яких викладено 5040 питань.

Від фізичних осіб надійшло 1799 запитів, від юридичних осіб – 344, від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 56 запитів.

Переважна більшість запитів отримана на адресу електронної пошти – 1150, особисто від запитувачів надійшов 761 запит, 283 запита надійшло поштою та 5 запитів – телефоном.

 

За результатами розгляду у звітному періоді: задоволено 1458 запитів; у 390 випадках було відмовлено у наданні інформації; 240 запитів стосувався питань, які не належать до компетенції Харківської міської ради та були направлені належним розпорядникам інформації; 83 запита направлено на розгляд згідно Закону України «Про звернення громадян». На виконанні залишилося 28 запитів, строк розгляду яких не минув.

 

Забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Харківська міська рада та її виконавчі органи, здійснювалося також шляхом надання відповідей на запити, які надійшли безпосередньо до виконавчих органів міської ради.

 
Так, у звітному періоді безпосередньо до виконавчих органів Харківської міської ради надійшло 1864 запита, в тому числі: від фізичних осіб – 1678, від юридичних осіб – 163, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 23 запита.
 
За результатами розгляду цих запитів: задоволено 1105; у 476 випадках відмовлено в задоволенні запиту; надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації – 251; направлено на розгляд згідно Закону України «Про звернення громадян» – 32 запита.

Друкувати