Як повідомили у ЦНАП, всього за минулий місяць громадяни отримали 26,8 тис. послуг, адміністратори надали 21 тис. консультацій, а оператори кол-центру - 12,3 тис. Також було опрацьовано 940 електронних звернень громадян, які надійшли через соціальну мережу «Facebook», месенджер «Telegram» та електронну пошту.
Інформація з актуальним переліком із 157 послуг ЦНАП та контактними даними центру доступна за посиланням.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
13:17
Батьків та дітей запрошують взяти участь у проєкті з психологічної підтримки
-
12:30
У Харкові починають регулювати опалення в будинках
-
12:03
У «Харківзеленбуді» розповіли про санітарну обрізку дерев
-
11:16
Трамвай №12 курсує за основним маршрутом
-
18/03/2024
Ігор Терехов вручив перші волонтерські картки харківʼянина
-
18/03/2024
У Харкові відзначили кращих співробітників комунальних підприємств
-
18/03/2024
У вівторок тролейбус №7 тимчасово змінить маршрут, а №25 - не курсуватиме
-
18/03/2024
Рух транспорту на Гімназійній набережній тимчасово обмежений
-
18/03/2024
На вулиці Євгена Котляра обмежений рух транспорту
-
18/03/2024
Трамвай №12 тимчасово змінить маршрут
-
18/03/2024
У Харкові усунули понад 60 аварій на водоводах
-
18/03/2024
У Харкові за тиждень на грип та ГРВІ захворіли майже 1,1 тисячі осіб
-
18/03/2024
У «Харківзеленбуді» розповіли про найближчі плани
-
16/03/2024
У Харкові цього року висадять 1,7 мільйона квітів
-
15/03/2024
Ігор Терехов привітав з професійним святом комунальників Шевченківського району
-
15/03/2024
Народні депутати обговорили в Харкові проблеми екології
-
15/03/2024
У словацькому місті Кошице пройшли Дні Харкова
-
15/03/2024
Ігор Терехов порушив питання блокування податкових накладних
-
15/03/2024
У понеділок трамвай №3 тимчасово змінить маршрут