У «Прозорі офіси» міста надійшло понад 110 тисяч звернень харків’ян
28 липня 2021 09:42 Суспільство
У «Прозорі офіси» міста надійшло понад 110 тисяч звернень харків’ян До центрів надання соціальних послуг «Прозорий офіс» за перше півріччя 2021 року надійшло близько 111 тис. звернень харків'ян.

Як повідомили у Департаменті соціальної політики, система надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення Харкова постійно вдосконалюється. Так, зараз успішно працюють «Прозорі офіси» у Київському, Шевченківському та Московському районах, де жителі міста без черг у комфортних умовах можуть отримати необхідні послуги на найвищому рівні. Такі центри планують відкрити у всіх районах Харкова. 

Крім того, у департаменті нагадали, що з січня цього року в дев’яти управліннях соціального захисту населення встановили спеціальні планшети, за допомогою яких громадяни з вадами слуху можуть скористатися послугами сурдоперекладача. Також для консультації і попереднього запису цих громадян на прийом перекладач жестової мови було встановлено на сайтах Департаменту соціальної політики та «Прозорого офісу».

Зазначимо, що послуга електронної консультації доступна для всіх заявників, що значно прискорює та спрощує відпрацювання звернень від громадян. Крім того, у центрах надання соціальних послуг здійснюються й інші заходи для прискорення процесів обробки інформації та економії часу заявників. Зокрема, для отримання довідки про склад зареєстрованих відтепер не потрібно спеціально йти до ЦНАПу. Отримати її можна безпосередньо на робочому місці адміністратора під час подачі документів на призначення соціальних виплат і допомог.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини