У Харкові виконують звернення громадян, що надійшли на зустрічах і у соцмережах
08 липня 2021 13:34 Місто
У Харкові виконують звернення громадян, що надійшли на зустрічах і у соцмережах За перше півріччя 2021 року до виконавчого комітету Харківської міської ради надійшло 33,2 тис. письмових звернень громадян.

Про це повідомляється в Інформації про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до міськради. Із загальної кількості питань понад 12,5 тис. вже вирішені. 

Також представники міської ради розв’язують питання, з якими громадяни звернулися до секретаря міськради Ігоря Терехова на зустрічах: 301 питання вирішене, 970 - знаходяться у стадії виконання робіт, а на 169 - надані роз’яснення. Крім того, розв’язані 1243 питання, що надійшли на виїзних зустрічах у районах міста. 

Роботи виконали з більш ніж 256 тис. питань, з якими громадяни звернулись до інформаційно-диспетчерської служби «15-62». Позитивно вирішили 738 питань, що надійшли на «Інтернет-«гарячу лінію» районів, залишаються на контролі до виконання – 1409. 

Вирішене або зняте з контролю після надання роз’яснень 151 питання, що надійшло на телефонну «гарячу лінію» секретаря міської ради. Розв’язані позитивно 869 питань, що надійшли на особисті сторінки секретаря міської ради у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм», 3110  звернень спрямовані для вирішення до профільних комунальних підприємств.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини