
Про це сьогодні, 19 жовтня, у прес-центрі Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.
За її словами, зокрема, Харків став першим містом, який при взаємодії з порталом «Дія» надає послуги з реєстрації місця проживання дітей до 14 років.
«З огляду на таке швидке зростання технологій, ми, звичайно, користуємося всіма новаціями. Це дозволяє підвищувати рівень надання послуг. Додаток «Дія» став невід'ємною частиною нашого життя. Зокрема, у всіх центрах ми надаємо можливість нашим відвідувачам пред'явити електронний паспорт», - зазначила директор департаменту.
Крім того, зараз спільно з Департаментом цифрової трансформації вирішується питання про впровадження шеринга (передачі) документа, щоб спростити і прискорити процедуру ідентифікації особистості при пред'явленні електронного паспорта, а також створити можливості для швидкої передачі даних.
Також Вікторія Китайгородська повідомила, що цього року через Портал електронних сервісів міста Харкова було сформовано понад 1 млн 360 тис. довідок, 76% з яких - самими заявниками, нотаріусами, представниками комунальних підприємств, виконавчими органами міської ради.
«Електронний формат надання послуг дуже актуальний. Щоб популяризувати державні та міські сервіси, ми також відкрили центри доступу до цифрової грамотності, і щодня наші адміністратори допомагають усім бажаючим освоювати цифровий простір», - повідомила Вікторія Китайгородська.
Вона також зазначила, що підвищити якість послуг допомагає проєкт «Агент Х», який був створений для зворотного зв'язку із заявниками. Актуальну інформацію про роботу центрів адмінпослуг можна дізнатися на сайті Центру надання адміністративних послуг або скористатися каналами ЦНАП у «Telegram» чи «Messenger», де фахівці за допомогою чат-боту відповідають на актуальні питання.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
25/05/2022
Комунальники зіграли футбольний матч на честь запуску метро
-
25/05/2022
У харківських ЦНАП надали близько семи тисяч послуг
-
25/05/2022
«Харківводоканал» ремонтує водоводи у найбільш постраждалих районах
-
25/05/2022
Жителі Салтівського району можуть вклеїти фото до паспорта
-
25/05/2022
У Харкові перекладають магістральні тепломережі
-
25/05/2022
Харківські котельні готують до реконструкції після обстрілів
-
25/05/2022
На Північній Салтівці наводять лад та вивозять звідти сміття
-
25/05/2022
Понад п'ять тисяч ліфтів запустили у будинках Харкова
-
25/05/2022
У Харкові ремонтують зруйновані обстрілами водоводи
-
25/05/2022
Ігор Терехов - Норману Фостеру: Харків – місто з європейськими амбіціями
-
25/05/2022
У парку Горького демонтують пошкоджені обстрілами атракціони
-
25/05/2022
#Обличчя_Харкова. Сергій Роменко – начальник теплового району КП «Харківські теплові мережі»
-
25/05/2022
У Харкові ремонтують пошкоджені обстрілами вікна та покрівлі
-
25/05/2022
Волонтери з комунальниками розгрібають завали та допомагають укріпляти блокпости
-
25/05/2022
Управління соцзахисту Харкова відвідало майже п’ять тисяч громадян
-
25/05/2022
Харківські рятувальники знешкодили 22 боєприпаси
-
24/05/2022
Ігор Терехов: Ми маємо вже зараз будувати нові мікрорайони!
-
24/05/2022
Ігор Терехов про відновлення роботи метро: Це новий етап перезапуску економіки Харкова
-
24/05/2022
Ігор Терехов закликав харків'ян утриматися від прогулянок у Лісопарку