У Харкові обговорили можливості впровадження електронного управління державою
09 грудня 2014 17:47 Місто
У Харкові обговорили можливості впровадження електронного управління державою Впровадження системи електронної взаємодії органів влади і громадян обговорювалося сьогодні, 9 грудня, у Харкові.

Зокрема, було презентовано проект документа «Зелена книга», який містить аналіз проблем електронного урядування в Україні та пропозиції щодо їх вирішення.

Презентацію провели експерти робочої групи з розробки урядової політики в сфері розвитку електронного уряду та представники місцевих органів влади.

У документі визначені основні напрямки розвитку е-урядування: електронна взаємодія органів влади, електронні послуги, відкриті дані та електронна демократія. Організатори зазначили, що такі експертні обговорення впровадження державної політики вперше проводяться в Україні публічно.

За словами експертів, мова йде і про відкритість влади у сфері надання публічної інформації. Координатор з обговорення проекту в регіонах Едуард Курганський зазначив, що громадянам необхідно якомога оперативніше отримувати необхідну інформацію.

«Нам потрібно прагнути не до того, щоб влада відповідала на запити громадян, а до того, щоб вся ця інформація була на веб-ресурсах, щоб вона була доступна», - підкреслив Едуард Курганський.

Крім того, йдеться і про створення так званого електронного уряду, яке дозволить людям брати участь у законотворчій діяльності. У цьому питанні, а також у питанні впровадження електронного урядування на рівні держави є безліч проблем.

«Звичайно, для держави це, насамперед, фінансове питання. Але для громадян - це зменшення витрат на фінансування державного апарату, оскільки частину функцій чиновників скасують. Людині не потрібно буде звертатися в різні інстанції, знизиться рівень бюрократії», - підкреслив координатор проекту.

За словами експертів проекту, згідно з рейтингом ООН, Україна зараз знаходиться на 187-му місці серед 192 держав щодо готовності впровадження електронного урядування. На початку 2000-х вона була в списку на 41-му місці.

Едуард Курганський зазначив, що в цій сфері електронного урядування та електронного надання послуг Харків пішов далеко вперед від безлічі міст, у тому числі і від столиці. Прикладом тому є впровадження електронного документообігу та інших електронних послуг в центрах надання адміністративних послуг міста.

Як зазначила заступник міського голови Тетяна Чечетова-Терашвілі, Харків завжди займав лідируючі позиції в плані відкритості влади. На сайті Харківської міської ради розміщені публічні документи, звіти міської влади, інформація про вакансії, бюджет міста та інші сфери життєдіяльності Харкова. Також особлива увага приділяється спрощенню надання адміністративних послуг для харків'янам.

«Громадяни отримують в повній мірі всі електронні сервіси: можна записатися до адміністратора, відслідковувати в режимі онлайн електронні черги в кожному із 10 центрів, роздрукувати документи, заповнити їх вдома і відправити адміністратору для отримання консультації, можна користуватися сервісом - електронний кабінет. Але є обмеження єдиних стандартів та методик надання громадянам нашого міста деяких послуг та отримання документів. Змінити ці стандарти і спростити систему - в компетенції держави. Йдеться про можливість зчитувати електронний підпис, про присвоєння єдиного номера, за яким можна персоніфікувати заявника, і багато іншого. Ми сподіваємося на модернізацію системи з боку держави », - зазначила заступник Харківського міського голови.

Зазначимо, що всього за 11 місяців 2014 року в Центр надання адміністративних послуг та його територіальні підрозділи звернулися 261 тис. 412 заявників, харків'янам було видано 55 тис. 15 результатів послуг, у тому числі 18 тис. 769 документів дозвільного характеру.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.


Друкувати
Останні новини