
Про це сьогодні, 19 жовтня, в прес-центрі Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.
За її словами, тільки до Регіонального центру, який було відкрито 1 вересня 2017 року, звернулося понад 2 млн жителів.
«Сфера надання адміністративних послуг в Харкові постійно розвивається. У місті працюють 12 центрів надання адміністративних послуг, в тому числі три «Прозорих офіси», і ведеться будівництво ще одного такого центру. Такі пріоритетні завдання ставить перед нами Харківський міський голова Геннадій Кернес», - зазначила Вікторія Китайгородська.
Вона повідомила, що в Регіональному центрі послуг надається близько 400 видів послуг, у «Прозорих офсах» - близько 300 видів послуг, у територіальних центрах надання адміністративних послуг - 217 послуг. Жителів і гостей міста обслуговують 214 професійних адміністраторів. Середній час обслуговування заявника становить 15 хвилин. Також для тісного зворотного зв'язку ще в 2017 році був організований колл-центр з багатоканальною системою дзвінків. За словами директора департаменту, цього року кількість дзвінків збільшилася втричі і склала 220 тис.
Директор департаменту також зазначила, що до карантину за отриманням адміністративних послуг до центрів зверталося близько 6 тис. осіб у день. Прийом відвідувачів зараз ведеться суворо за попереднім записом і з дотриманням всіх протиепідемічних заходів: у всіх вимірюється температура, адміністратори і відвідувачі знаходяться в масках.
Вікторія Китайгородська також повідомила, що в усіх центрах надаються комплексні послуги, впроваджені з ініціативи Міністерства цифрової трансформації, - послуга «ID-14» і «Е-малятко». Зокрема, послуга «Е-малятко» надається з початку року у всіх ЦНАП, і по неї звернулося близько 3 тис. сімей.
Крім того, в місті постійно працюють над розширенням переліку послуг. Торік була впроваджена послуга державної реєстрації актів цивільного стану, а в липні підписано угоду між Харківською міською радою та Головним сервісним центром МВС про надання через ЦНАП послуги в сфері реєстрації нових транспортних засобів та видачі водійських посвідчень в разі втрати, крадіжки або зміни персональних даних. Для цього за рахунок коштів міського бюджету було закуплено спеціальне обладнання.
Вікторія Китайгородська підкреслила, що всі центри обладнані для обслуговування людей з обмеженими можливостями. Крім того, люди старше 80 років, інваліди 1-ї групи і громадяни, які обслуговуються вдома територіальними центрами соціальних послуг, можуть викликати адміністратора додому або в лікувальні установи.
Зазначимо, що міські Центри надання адміністративних послуг працюють з понеділка по суботу, у вівторок і четвер - до 20:00. Детальну інформацію можна дізнатися на сайті і соціальних мережах ЦНАП.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
16:01
«Харківські теплові мережі» облаштовують місця розриттів
-
15:51
У низці будинків немає гарячої води у зв'язку з підготовкою мереж до опалювального сезону
-
14:35
У Харкові на лінію вийшов ще один тролейбусний маршрут
-
13:56
У Харкові оперативно ліквідують пошкодження на водоводах
-
13:27
Мешканка Індустріального району відсвяткувала 102-річчя
-
12:07
Ремонтні бригади відновлюють подачу води в будинки харків'ян
-
11:57
#Обличчя_Харкова. Богдан Романов – мастер КП «Харківжилбуд»
-
09:58
Харківські піротехніки за добу знешкодили 39 ворожих боєприпасів
-
08:45
Харківські музиканти проводять патріотичні акції у містах креативної мережі ЮНЕСКО
-
16/05/2022
«Тепломережі» перекладають магістраль на вулиці Бучми
-
16/05/2022
Ігор Терехов: Заборгованості з комунальних послуг мають бути списані!
-
16/05/2022
Ігор Терехов: Я категорично проти будівництва тимчасового житла!
-
16/05/2022
У Харкові за тиждень усунули 26 пошкоджень на водоводах
-
16/05/2022
У Харкові після війни курсуватимуть електробуси
-
16/05/2022
Незабаром у Харкові запрацює метро
-
16/05/2022
У Харкові почали курсувати автобуси та тролейбуси
-
16/05/2022
Жителям Салтівки надають допомогу психологи
-
16/05/2022
#Обличчя Харкова: Ірина Риженкова - лікар-рентгенолог Міської поліклініки №9
-
16/05/2022
У Харкові приводять до ладу лави та огорожі