Одна з домофонних компаній незаконно вимагає у харків'ян передоплату за наступний рік
26 грудня 2014 14:07 Місто
Одна з домофонних компаній незаконно вимагає у харків'ян передоплату за наступний рік Одна з домофонних компаній поширює листівки з пропозицією до городян заплатити річну суму за обслуговування пристроїв замково-переговорного зв'язку на 2015 рік, хоча цієї послуги вона не надає.

Про це сьогодні, 26 грудня, повідомив журналістам директор Департаменту житлового господарства Роман Нехорошков. За його словами, таку пропозицію домофонна компанія винесла на сторінки інформаційних листівок, які розклала по поштових скриньках.

Автори листівок своїх імен не називають і вихідних даних не вказують, тому неясно, до кого звертатися мешканцям і представникам КП «Харківміськліфт», щоб розібратися з проблемою.

Роман Нехорошков повідомив, що в листівці домофонна компанія пропонує мешканцям протягом першого кварталу 2015 року заплатити всю річну суму за обслуговування пристроїв замково-переговорного зв'язку та укласти відповідні договори. У цьому випадку компанія зобов'язується списати борги за користування домофонами, які були у жителів, проте у відношенні не цієї компанії, а КП «Харківміськліфт».

Директор департаменту підкреслив, що ця інформація неправомірна, оскільки поки законне право обслуговувати домофони в будинках комунальної форми власності має тільки КП «Харківміськліфт». Також Роман Нехорошков зазначив, що домофонна компанія, яка поширює неправдиву інформацію, приписує собі право власності на 1 тис. 600 домофонів, які сама ж внесла в заставу торік.

«Ця компанія подавала позовні заяви в київські суди, оскаржуючи неправомірність рішень міської ради щодо обслуговування замково-переговорних пристроїв та порядку їх установки в будинках комунальної форми власності, але не до КП «Харківміськліфт». Сьогодні суди не закінчені, міською радою подано касаційне заяву до Вищого адміністративного суду, дата розгляду справи ще не призначена, і остаточне рішення поки не прийнято», - зазначив Роман Нехорошков.

Директор департаменту звернувся до городян з проханням уважніше ставитися до подібного роду інформацій і підкреслив, що оплатити послугу користування пристроєм замково-переговорного зв'язку в будинках комунальної форми власності потрібно по закінченню місяця і за єдиною квитанцією ПАТ «Мегабанк».

Також Роман Нехорошков повідомив, що у зв'язку з віяловими відключеннями електроенергії «Харківміськліфт» розглядає можливість ввести систему перерахунків за послугу користування ліфтами.

Зазначимо, що КП «Харківміськліфт» обслуговує 200 тис. абонентів і 9 тис. домофонів. Наступного року в Харкові планують замінити 4 тис. застарілих домофонів на нові, сучасні (без заміни дверей) і в близько 3 тис. під'їздах замінити домофони і встановити нові металеві двері. Крім того, КП «Харківміськліфт» відремонтує  освітлення вхідних груп в нічний час.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Теги:
Друкувати
Останні новини