Харків'янам представлять історію харківської реклами та технологічної еволюції
14 травня 2014 14:46
Харків'янам представлять історію харківської реклами та технологічної еволюції Історію реклами в Харкові середини XIX століття до сьогоднішніх днів представлять відвідувачам акції «Ніч музеїв», яка відбудеться 17 травня. Рекламну еволюцію харків'янам продемонструють в Музеї реклами, який став цього року новачком щорічної акції.

У рамках Ночі музеїв відвідувачі матимуть можливість ознайомитися з рекламними експонатами, які складають загальну картину становлення і розвитку реклами, побачити, як за відсутності сучасної комп'ютерної та розмножувальної техніки дореволюційні рекламісти в деяких випадках створювали шедеври рекламного креативу. 

Ще один новачок акції - Харківський комп'ютерно-технологічний коледж при НТУ «ХПІ» - представить хайтек-еволюцію. «У цю ніч всі бажаючі побачать, як технокультура Харкова вибирається з лабораторій і майстерень, а результат її діяльності стає зрозумілим і видимим неозброєним оком. Друкуючі предмети з пластика 3D-принтери, котушка Тесла, що пускає півметрові блискавки, картинна еволюція у виконанні фрезеровочного верстата - все це можна буде не лише побачити в дії, а й помацати. Саме тут цифри і складні формули оживають і перетворюються в реальні предмети», - підкреслив керівник проекту Дмитро Бірюков.

Початком заходу в коледжі стане виступ музично-театральній студії навчального закладу. Потім для всіх бажаючих відкриється інтерактивна експозиція, що супроводжується короткими презентаціями про сучасні технології.

За словами Дмитра Бірюква, відвідувачам покажуть сучасних роботів, розкажуть про історію комп'ютерних ігор, про так звані «розумні будинки», проведуть лекцію про відомого вченого Ніколу Теслу і його винаходи, розкажуть про нові технології.

Нагадаємо, у проекті «Ніч музеїв» у Харкові візьмуть участь 13 музеїв, галерей та арт-центрів міста. 
Друкувати
Останні новини