Харків'яни вже не скаржаться на вивезення сміття та зламані ліфти
13 січня 2012 12:58
Харків'яни вже не скаржаться на вивезення сміття та зламані ліфти За п'ять років роботи КП «Жилкомсервіс» та міської диспетчерської служби «15-62» характер скарг харків'ян на ті чи інші проблеми значно змінився.

Про це сьогодні, 13 січня, заявив директор КП «Жилкомсервіс» Олександр Яковлєв.
Він повідомив, що в 2007 році найбільше скарг було з приводу гризунів і комах, проблем з вивезенням сміття, неробочих ліфтів.
«На гризунів і комах вже практично не скаржаться. П'ять років тому в 6,5 тис. ліфтів, що розташовані в будинках комунальної форми власності, близько 1,5 тис. стояли без руху. На сьогодні ситуація докорінно змінилася. Те саме стосується сміття: скарг на його вивезення тепер практично немає. Бувають поодинокі випадки, коли автомобіль ламається і машина приходить невчасно, але це робочі моменти, які не мають системного характеру», - повідомив Олександр Яковлєв.
Також він розповів, що на початку 2007 року в місті було близько 800 залитих водою підвалів, тобто було затоплено майже 10% підвалів у будинках комунальної форми власності. «На сьогодні залитих підвалів у нас практично немає, хіба що в будинку станеться аварія. Але після її ліквідації підвал приводять до ладу. При цьому залишаються скарги на дахи, що течуть, особливо це стосується м'якої покрівлі на висотних будинках. Скарг на шиферні, металеві, скатні покрівлі, що течуть, майже немає», - зазначив директор КП «Жилкомсервіс».

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини