Домофонная компанія продовжує обманювати харків'ян
19 січня 2015 17:56 Місто
Домофонная компанія продовжує обманювати харків'ян Одна з домофонних компаній продовжує поширювати листівки з пропозицією до городян заплатити річну суму за обслуговування пристроїв замково-переговорного зв'язку на 2015 рік, хоча цієї послуги вона не надає.

Про це сьогодні, 19 січня, повідомив журналістам директор Департаменту житлового господарства Роман Нехорошков.

Нагадаємо, листівки почали поширювати з кінця грудня 2014 року. У них домофонная компанія пропонує мешканцям протягом першого кварталу 2015 року заплатити всю річну суму за обслуговування пристроїв замково-переговорного зв'язку та укласти відповідні договори. У цьому випадку компанія зобов'язується списати борги за користування домофонами, які були у мешканців, проте у відношенні не цієї компанії, а КП «Харківміськліфт». Також в газеті повідомляється, що міськрада програла суди, а КП «Харькорвгорліфт» більше не є обслуговуючим підприємством.

Як заявив Роман Нехорошков, ця інформація неправомірна, оскільки законне право обслуговувати домофони в будинках комунальної форми власності має тільки КП «Харківміськліфт». Також він зазначив, що домофонна компанія, яка поширює неправдиву інформацію, приписує собі право власності на 1 тис. 700 домофонів, які сама ж внесла в заставу минулого року.

Роман Нехорошков повідомив, що компанія судиться з Харківською міською радою. Протягом минулого року вона оскаржувала рішення міської ради в судах міста Києва. «Шевченківський районний суд Києва виніс рішення, що нібито 1700 домофонів знаходяться в заставі у якоїсь третьої юридичної особи й «Харківміськліфт» не має на них права. При цьому ніхто не бачив цих договорів застави і звернення компанії з проханням повернути їй це домофонне обладнання. Міська рада, у свою чергу, подала касаційну заяву до Вищого адміністративного суду», - підкреслив Роман Нехорошков.

Він зазначив, що компанія намагається звинуватити міську раду в незаконних діях, при цьому поширюючи брехливу інформацію. У відповідь місто готує офіційне спростування того, що публікується в листівках фірми.

Директор департаменту звернувся до городян з проханням уважніше ставитися до подібного роду інформації і підкреслив, що оплачувати послугу користування домофонами в будинках комунальної форми власності потрібно по закінченню місяця і за єдиною квитанцією ПАТ «Мегабанк».

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини