
Про це сьогодні, 30 грудня, в ефірі радіостанції «MFM» повідомив заступник Харківського міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот.
«Цифрові сервіси, які спочатку досить непросто впроваджувалися, багатьом харків'янам здаються вже звичними. Я дуже задоволений, що діджиталізація просочилася вже практично в усі сфери нашого життя. Сильно змінилася медицина: створено близько 300 тис. електронних персональних медичних кабінетів, люди телефонують сімейним лікарям за допомогою відеозв'язку, чітко приходять на свій час на консультацію за онлайн-записом. Скоро ми навчимося користуватися електронними направленнями, отримувати свої аналізи, діагнози та електронні рецепти одразу в персональний кабінет. Далі на нас чекають електронні лікарняні. Все це дуже зручно і дозволяє значно економити час», - зазначив віце-мер.
Олег Дробот нагадав, що з осені 2020 року у пасажирів метро з'явилася можливість розраховуватися за проїзд банківськими картами. Але і проїзний квиток «E-ticket» не втратив своєї популярності. Наступного року планується надати можливість усім власникам електронного квитка поповнювати його не тільки за допомогою терміналів, а й в особистому кабінеті, що дозволить керувати балансом «E-ticket», переглядати статистику тощо. Успішними були й інші напрямки.
«Завдяки цифровізації нам повністю вдалося змінити паркувальну сферу: це застосунок «Е-паркування», СМС-оплата, впровадження безготівкових способів оплати. Харків першим запустив сервіс «Є-малятко», і зараз він повністю доступний онлайн. Багато сервісів заведені в застосунок «Мій Харків», який фактично дає можливість користуватися послугами всіх міських служб. Так, не всі городяни сприймають такі зміни, але для цього в місті працюють курси цифрової грамотності, де можна набути необхідних навичок. Наше подальше завдання - розвивати і вдосконалювати всі ці сервіси, а також навчати людей користуватися ними», - підкреслив Олег Дробот.
Він також нагадав, що до 1 вересня 2021 року в Україні планують повністю відмовитися від паперових носіїв інформації в державному секторі послуг, замінивши їх цифровими.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
18:41
Ігор Терехов зустрівся з послом Іспанії
-
16:00
«Харківводоканал» отримав партію гуманітарної допомоги
-
15:43
«Харківводоканал» відновив водопостачання міста до рівня довоєнного часу
-
14:56
Минулої доби «Тепломережі» відпрацювали понад триста заявок харків'ян
-
14:24
У Харкові визначили кращих вчителів
-
13:40
Бригади «Харківводоканалу» ліквідували 16 аварій
-
13:25
У Харкові близько двох тисяч комунальників прибирають сніг
-
13:10
У Новобаварському районі відновлюють водопостачання
-
12:34
У Харкові збирають історії кохання до 14 лютого
-
09:16
З 26 січня по 1 лютого у Харкові народилося 55 дітей
-
09:16
#Обличчя_Харкова. Володимир Лавський - начальник відділу у КСП «Харківміськліфт»
-
08:48
За січень із Харкова вивезли понад 193 тисячі кубометрів сміття
-
01/02/2023
«Харківводоканал» замінив 361 люк
-
01/02/2023
В Індустріальному районі запустили реконструйовану котельню
-
01/02/2023
Ігор Терехов: Ми створюємо нову економічну модель розвитку Харкова
-
01/02/2023
Бригади КП «Харківводоканал» щодня відновлюють комунікації у Слобідському районі
-
01/02/2023
Сьогодні - день народження почесного харків'янина Мирона Маркевича
-
01/02/2023
У Харкові обговорять внесення змін до Генерального плану міста
-
01/02/2023
#Обличчя_Харкова. Ольга Ворвуль - головний бухгалтер КП «Харківжилбуд»