Діджиталізація поширилася на всі сфери життя міста Харкова
30 грудня 2020 22:26 Суспільство
Діджиталізація поширилася на всі сфери життя міста Харкова Рік, що минає, став досить успішним з точки зору впровадження цифрових сервісів в різні сфери життєдіяльності міста Харкова.

Про це сьогодні, 30 грудня, в ефірі радіостанції «MFM» повідомив заступник Харківського міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот.

«Цифрові сервіси, які спочатку досить непросто впроваджувалися, багатьом харків'янам здаються вже звичними. Я дуже задоволений, що діджиталізація просочилася вже практично в усі сфери нашого життя. Сильно змінилася медицина: створено близько 300 тис. електронних персональних медичних кабінетів, люди телефонують сімейним лікарям за допомогою відеозв'язку, чітко приходять на свій час на консультацію за онлайн-записом. Скоро ми навчимося користуватися електронними направленнями, отримувати свої аналізи, діагнози та електронні рецепти одразу в персональний кабінет. Далі на нас чекають електронні лікарняні. Все це дуже зручно і дозволяє значно економити час», - зазначив віце-мер.

Олег Дробот нагадав, що з осені 2020 року у пасажирів метро з'явилася можливість розраховуватися за проїзд банківськими картами. Але і проїзний квиток «E-ticket» не втратив своєї популярності. Наступного року планується надати можливість усім власникам електронного квитка поповнювати його не тільки за допомогою терміналів, а й в особистому кабінеті, що дозволить керувати балансом «E-ticket», переглядати статистику тощо. Успішними були й інші напрямки.

«Завдяки цифровізації нам повністю вдалося змінити паркувальну сферу: це застосунок «Е-паркування», СМС-оплата, впровадження безготівкових способів оплати. Харків першим запустив сервіс «Є-малятко», і зараз він повністю доступний онлайн. Багато сервісів заведені в застосунок «Мій Харків», який фактично дає можливість користуватися послугами всіх міських служб. Так, не всі городяни сприймають такі зміни, але для цього в місті працюють курси цифрової грамотності, де можна набути необхідних навичок. Наше подальше завдання - розвивати і вдосконалювати всі ці сервіси, а також навчати людей користуватися ними», - підкреслив Олег Дробот.

Він також нагадав, що до 1 вересня 2021 року в Україні планують повністю відмовитися від паперових носіїв інформації в державному секторі послуг, замінивши їх цифровими.

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

Друкувати
Останні новини