Письмове звернення до Харківського міського голови Терехова Ігоря Олександровича

Шановні харків'яни!

До Харківського міського голови Терехова Ігоря Олександровича Ви можете звернутися із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, заявами або клопотаннями в письмовій формі, а також з усним зверненням на його особистому прийомі або на телефонну «гарячу лінію» та «інтернет гарячу лінію» (гаряча лінія районів).

У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, буде повернуто Вам з відповідними роз'ясненнями не пізніше, ніж через десять днів від дня його надходження.

Звернення може бути індивідуальним або колективним.

Звернення можна надіслати поштою, подати особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, до відділу з питань звернень громадян Департаменту діловодства Харківської міської ради за адресою: 61200, м. Харків, майдан Конституції, 7, перший поверх, бюро інформації або кімната № 2. Телефони для довідок: 760-73-39, 760-73-49. 

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу електронної пошти: zvernennya_grom@city.kharkov.ua

Юридичні особи також можуть звернутися до Харківського міського голови Терехова Ігоря Олександровича. 

Листи юридичних осіб бажано розміщати на офіційних бланках. Лист повинен мати обов’язкові реквізити: найменування установи, що направила документ, поштову адресу, адресу електронної пошти, номери телефонів, дату, реєстраційний індекс документу, текст, підпис. Бажано вказувати прізвище та телефон виконавця листа. 

Неправильно оформлені (відсутність підпису), пошкоджені або надіслані не за адресою документи (адресовані іншим установам) повертаються відправникові без розгляду.

Юридичні особи можуть передати звернення Харківському міському голові Терехову Ігорю Олександровичу до відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства за адресою: 61200, м. Харків, майдан Конституції, 7, перший поверх, кімната № 6. Телефони для довідок: 760-73-69, 760-75-93. 

У разі, якщо громадянин, уповноважена особа громадянина чи юридичної особи має копію листа, на їхню вимогу проставляється позначка  про отримання звернення.

Режим роботи відділів з питань звернень громадян та з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства: щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - до 15.45 (перерва - з 12.00 до 12.45).

 

 

Зразок

 

Друкувати