Департамент територіального контролю та земельних відносин

Департамент територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради (далі – Департамент) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, який утворюється Харківською міською радою.

Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови - керуючому справами виконавчого комітету міської ради.

Відповідно до Положення про Департамент, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 09.12.2020 № 7/20, Департамент здійснює: регулювання земельних відносин для забезпечення прав на землю громадян, юридичних осіб, територіальної громади міста Харкова тощо та раціонального використання земель; самоврядний контроль за використанням та охороною земель комунальної власності, самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів; виконання повноважень з питань державного архітектурно-будівельного контролю; вжиття заходів із виявлення та звільнення території міста Харкова від самовільно (незаконно) встановлених об’єктів; повноважень щодо контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, розміщенням, функціонуванням та обладнанням майданчиків для паркування.

Керівництво Департаментом здійснюється директором Департаменту та заступниками директора Департаменту.

Особистий прийом громадян керівним складом Департаменту проводиться за попереднім записом відповідно до порядку визначеного розпорядженням Харківського міського голови
№ 3081 від 15.07.2011.

Керівництво Департаменту 
Директор ДепартаментуЗаступник
директора Департаменту з інспекційної роботи
Заступник
директора Департаменту –
начальник Управління правового забезпечення Департаменту
Заступник
директора Департаменту -
начальник Управління земельних відносин Департаменту
Калина Олексій Леонідович
м-н Конституції, 7,
пов. 4, каб. 73
тел. (057) 760-75-09
Агафонова Юлія Юріївна
пров. Соборний, 1,
пов. 2, каб. 205
тел. (057) 725-25-37
Швець Євген Ігорович
м-н Конституції, 7,
пов. 4, каб. 75-А 
тел. (057) 725-33-65
Кошель Тамара Володимирівна
вул. Квітки-Основ'яненка, 7 
пов. 5, каб. 5.4 
тел. (057) 760-74-72
Графік проведення особистих прийомів громадян директором Департаменту
Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада Дата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Калина
Олексій
Леонідович
Директор Департаменту  2-й,
4-й понеділок місяця
10:00 - 12:00,
16:00 - 18:00
каб. 73
(4 поверх)
61003, м. Харків,
м-н Конституції, 7,
тел. (057) 760-75-09
Графік проведення особистих прийомів громадян заступниками директора Департаменту
Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада Дата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Агафонова
Юлія
Юріївна
Заступник директора Департаменту з інспекційної роботи 1-й,
3-й понеділок місяця
10:00 - 12:00,
16:00 - 18:00
каб. 205
(2 поверх)
61003, м.Харків,
пров. Соборний, 1,
тел. (057) 725-26-89
Кошель
Тамара
Володимирівна
Заступник директора Департаменту - начальник Управління земельних відносин Департаменту 2-й,
4-й четвер місяця
09:00 - 11:00,
14:00 - 16:00
каб. 5.4
(5 поверх)
61003, м. Харків,
вул. Квітки-Основ'яненка, 7,
тел. (057) 760-74-72
Швець
Євген 
Ігорович
Заступник директора Департаменту – начальник Управління правового забезпечення Департаменту1-й, 
3-й четвер місяця
09:00 - 11:00,
14:00 - 16:00
каб. 75-А
(4 поверх)
61003, м. Харків, 
м-н Конституції, 7,
тел. (057) 725-33-65



Організаційна структура Департаменту: 

Згідно з розпорядженням міського голови від 25.01.2021 № 20 «Про затвердження структури Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради», до складу Департаменту входять управління, інспекції, відділи та сектори.

Начальник Інспекції  

Бойченко Вадим Іванович
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 70
тел: (057) 725-33-10

Інспекція забезпечує належне використання та охорону земель комунальної власності територіальної громади м. Харкова юридичними та фізичними особами.

Основним завданням Інспекції є запобігання порушенням законодавства України щодо використання та охорони земель комунальної власності територіальної громади м. Харкова, своєчасне виявлення таких порушень та вжиття заходів щодо їх усунення.

Інспекція організовує та реалізує самоврядний контроль за використанням та охороною земель комунальної власності територіальної громади м. Харкова фізичними та юридичними особами, виявляє та фіксує факти недодержання фізичними та юридичними особами вимог земельного законодавства України, рішень Харківської міської ради та її виконавчого комітету, умов договорів оренди землі комунальної власності територіальної громади м. Харкова, вживає заходів із відшкодування заборгованості з орендної плати та безпідставно збережених коштів фактичними землекористувачами внаслідок незаконного використання земельних ділянок, усунення порушень внаслідок невиконання умов договорів оренди, здійснює контроль за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою, щодо використання та охорони земель комунальної власності територіальної громади м. Харкова.

 

#

Відділ інспекційної роботи  

Салогуб Руслан Григорович
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 70
тел: (057) 760-70-25

Відділ обстеження земельних ділянок  

Пилявська Катерина Михайлівна
вул. Квітки-Основ’яненка, 7, пов. 9, каб. 9.8 
тел: (057) 725-30-86

 

Начальник Інспекції 

Гусак Руслан Іванович
м-н Конституції, 7, пов. 9
тел: (057) 725-31-16

Заступник начальника Інспекції  

Авдєєнко Людмила Леонідівна
пров. Соборний, 1, пов. 2, каб. 205
тел: (057) 725-25-81

Інспекція забезпечує в межах наданих повноважень дотримання вимог законодавства з питань благоустрою населених пунктів на території міста Харкова, зокрема Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 16.11.2011 № 504/11 (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у зазначеній сфері.

Основними завданнями Інспекції з благоустрою є:

- здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою території міста Харкова та за дотриманням вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою міста Харкова;
- притягнення до адміністративної відповідальності винних осіб за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- організація відновлення об'єктів (елементів) благоустрою або приведення їх у відповідність до вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
- профілактика запобігання правопорушень у сфері благоустрою населеного пункту;
- виявлення фактів порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів у сфері торгівлі та санітарних норм;
- реалізація заходів, спрямованих на запобігання негативного впливу на навколишнє природне середовище, у межах наданих повноважень.

#

Відділ контролю за станом благоустрою у сфері господарської діяльності  

Баландін Ігор В'ячеславович
м-н Конституції, 7, пов. 9
тел: (057) 725-31-17

Відділ контролю за станом благоустрою у сфері ЖКГ  

Степаненко Віталій Викторович
м-н Конституції, 7, пов. 9 
тел: (057) 725-30-97

Відділ контролю за станом благоустрою у сфері екології  
Єрьоміна Ольга Сергіївна  
м-н Конституції, 7, пов. 9

Відділ контролю за станом благоустрою при адміністраціях районів в м. Харкові  

Нечипоренко Сергій Миколайович
м-н Конституції, 7, пов. 9 
тел: (057) 725-25-19

Відділ аналітичної роботи  

Бєла Вероніка Романівна
м-н Конституції, 7, пов. 9 
тел: (057) 725-31-17

 

Начальник Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю

Гоцуляк Катерина Олександрівна
пров. Соборний, 1, пов. 2, каб. 205
тел: (057) 725-25-66

Метою Інспекції є забезпечення додержання на території міста Харкова містобудівного законодавства України та запобігання його порушенням.

Основним завданням Інспекції є здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій на об’єктах класу наслідків СС1 та СС2, розташованих на території м. Харкова, а саме:

- надання, реєстрація, повернення документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмова у видачі таких документів, анулювання їх, скасування їх реєстрації;

- прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (видача сертифікатів, реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатацію та повернення таких декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків);

- здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації.

Інспекція підзвітна та підконтрольна міській раді, підпорядкована виконавчому комітету міської ради, міському голові, директору Департаменту. З питань здійснення повноважень, передбачених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Інспекція є підконтрольною Держархбудінспекції України.

 

#

Графік проведення особистих прийомів громадян начальником Інспекції архітектурно-будівельного контролю Департаменту  

Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада Дата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Гоцуляк
Катерина
Олександрівна
Начальник Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту 2-й, 4-й
четвер місяця
14:00 - 17:00,
10:00 - 13:00
каб. 205
(2 пов.)
61003, м.Харків,
пров. Соборний, 1,
тел. (057) 725-26-89

Відповідно до Положення про Інспекцію архітектурно-будівельного контролю Департаменту затвердженого рішенням Харківської міської ради № 7/20 від 09.12.2020 (зі змінами) до складу Інспекції входять відділи.

Приймальні дні головних спеціалістів відділу інспекційної роботи: понеділок та четвер з 10:00 до 13:00

Відділ аналітичної роботи

Черновол Ірина Геннадіївна
пров. Соборний, 1, пов. 1, каб. 2
тел: (057) 725-26-89

Відділ дозвільних процедур

Божко Олег Віталійович
пров. Соборний, 1, пов. 1, каб. 6
тел: (057) 725-30-98

Відділ інспекційної роботи

Чірін Костянтин Олександрович
пров. Соборний, 1, пов. 2, каб. 205
тел: (057) 725-30-97

Начальник Інспекції з паркування

Гаркушин Андрій Олександрович
вул. Черепанових, 7
тел. (057) 725-34-21

Заступник начальника Інспекції
Лубенцов Андрій Васильович
вул. Черепанових, 7
тел. (057) 725-34-21

Метою Інспекції є забезпечення дотримання на території м. Харкова правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та вимог щодо розміщення, функціонування та обладнання майданчиків для паркування транспортних засобів.

Завданнями Інспекції є здійснення контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів і притягнення
до адміністративної відповідальності осіб винних у порушенні цих правил, а також здійснення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо розміщення, функціонування та обладнання майданчиків для паркування транспортних засобів на території м. Харкова, складання протоколів про адміністративне правопорушення з наступною їх передачею на розгляд виконавчого комітету Харківської міської ради.

#

Графік проведення особистих прийомів громадян начальником Інспекції з паркування Департаменту

Прізвище,
ім’я, по батькові
ПосадаДата
проведення
Час
проведення
Місце
проведення
Адреса, тел. для запису
на прийом
Гаркушин
Андрій
Олександрович
Начальник Інспекції з паркування Департаменту 2-й,
4-й
понеділок місяця
10:00 - 12:00,
14:00 - 16:00
каб. 18
(2 пов.)
61004, м. Харків,
вул. Черепанових, 7,
тел. (057) 725-34-21
Заступник директора Департаменту - начальник Управління

Швець Євген Ігорович
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 75-А
тел: (057) 725-33-65

Управління здійснює правове забезпечення роботи Департаменту, Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради, Служби містобудівного кадастру міста Харкова Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради.

Діяльність відділу спрямована на забезпечення належного використання та охорони земель комунальної власності територіальної громади м. Харкова, дотримання вимог законодавства у сфері благоустрою, земельного і містобудівного законодавства та запобігання їх порушенням, дотримання правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, розміщення, функціонування та обладнання майданчиків для паркування на території м. Харкова, запобігання їх порушенням.

До складу відділу входять такі відділи:

#

Відділ правового забезпечення діяльності Інспекції з контролю за використанням та охороною земель комунальної власності 

Коваль Ганна Юріївна
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 74
тел: (057) 760-73-11

Відділ загально-правової роботи

Відділ правового забезпечення діяльності Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю 

Ворожбянов Андрій Миколайович
пров. Соборний, 1, пов. 2, каб. 203 
тел: (057) 725-21-17

Відділ правового забезпечення з питань містобудування, архітектури та земельних відносин 

Березко Олена Ігорівна 
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 75-А 
тел: (057) 725-31-12

Відділ правового забезпечення діяльності Інспекції з паркування

Горобинська Наталя Миколаївна 
вул. Черепанових, 7
тел: (057) 725-34-26

Відділ правового забезпечення діяльності Інспекції з благоустрою

 
Бруслик Олексій Юрійович
м-н Конституції, 7, пов. 6, каб. 6.3
тел: (057) 725-33-12

 

Заступник Директора Департаменту - начальник Управління земельних відносин Департаменту:
Кошель Тамара Володимирівна
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, каб. 5.4
тел. (057) 760-74-72

Заступник начальника Управління земельних відносин Департаменту:
Багацький Віталій Володимирович
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, каб. 5.7
тел. (057) 760-70-22

Управління земельних відносин Департаменту є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, який утворюється Харківською міською радою, та діє у складі Департаменту на правах юридичної особи.

Управління у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне Харківській міській раді, підпорядковане виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови - керуючому справами виконавчого комітету міської ради, директору Департаменту.

Управління перейменовано з Департаменту земельних відносин Харківської міської ради.

Основними завданнями Управління є: забезпечення реалізації повноважень Харківської міської ради та виконавчих органів Харківської міської ради в галузі земельних відносин, а також регулювання земельних відносин для забезпечення прав на землю громадян, юридичних осіб, територіальної громади міста Харкова тощо та раціонального використання земель.


#

Згідно з розпорядженням міського голови від 25.01.2021 № 20 «Про затвердження структури Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради», до складу Апарату Департаменту входять такі структурні підрозділи:

1. Організаційно-контрольний відділ

Начальник відділу:

Корнак Марина Валеріївна
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 70
тел: (057) 725-38-20

Основним завданням відділу є забезпечення ефективної роботи та контроль за реалізацією функцій та завдань структурними підрозділами Департаменту, відповідно до їхніх повноважень, а також дотримання виконавської дисципліни працівниками Департаменту.

2. Відділ документального забезпечення

Начальник відділу

Білецький Юрій Миколайович
м-н Конституції, 7, пов. 4, каб. 72
тел: (057) 725-21-14

Діяльність відділу спрямована на здійснення документального забезпечення Департаменту відповідно до його завдань та повноважень, централізований облік вхідної та вихідної кореспонденції Департаменту, виконання доручень міського голови, заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету міської ради та директора Департаменту.

3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу - головний бухгалтер

Русінова Марина Володимірівна
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, 4 пов., каб. 402
тел: (057) 725-33-11

Основними завданнями відділу є ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Департаменту та складання звітності;забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів; здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності.

4. Відділ роботи з персоналом

Начальник відділу

Носик Оксана Анатоліївна
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, 4 пов., каб. 402
тел: (057) 760-77-70

Діяльність відділу спрямована на реалізацію єдиної державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування; здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту; задоволення потреби у кваліфікованих кадрах та ефективне їх використання; прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників Департаменту до службової кар’єри, забезпечення їх безперервного навчання та підвищення рівня їх професійної компетентності; документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин у Департаменті.

5. Відділ інформаційних ресурсів та матеріально-технічного забезпечення

Начальник відділу

Літке Олексій Євгенович
вул. Квітки-Основ'яненка, 7, 4 пов., каб. 402
тел: (057) 725-38-12

Основним завданням відділу є  забезпечення структурних підрозділів Департаменту необхідними інформаційними та матеріально-технічними ресурсами, супровід наявних інформаційних ресурсів а також реалізація заходів з впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність Департаменту.

 



#
Зразки важливих документів
  1. Заява про проведення обстеження земельної ділянки.
  2. Заява про проведення обстеження земельної ділянки у зв’язку з поновленням, припиненням договору оренди землі.
  3. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт - зразок з 01.07.2019
  4. Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта - зразок з 01.07.2019
  5. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта - зразок з 01.07.2019
  6. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) - зразок з 01.07.2019
  7. Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) - зразок з 01.07.2019
  8. Заява про зміни до повідомлення про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (у зв'язку з технічною помилкою) - зразок з 01.07.2019
  9. Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт - зразок з 01.07.2019
  10. Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду - зразок з 01.07.2019
  11. Заява про зміни до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду (у зв'язку з технічною помилкою) - зразок з 01.07.2019
  12. Заява про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта та видачу сертифіката - зразок з 01.07.2019
  13. АКТ готовності об’єкта до експлуатації - зразок з 01.07.2019
  14. Заява на дозвіл на виконання будівельних робіт - зразок з 01.07.2019
Корисна інформація для Вас
Змінено банківські рахунки Змінено банківські рахунки для сплати адміністративних штрафів, адміністративних послуг та відшкодування коштів до місцевого бюджету у зв’язку з користуванням земельними ділянками з порушенням вимог законодавства, відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитом на інформацію, відшкодування видатків зі сплати судового збору та авансового внеску Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2021 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2021 рік Харківською міською радою затверджено  Положення про оренду землі в м. Харкові На засіданні 26 сесії Харківської міської ради 7 скликання, що відбулося 17.04.2019, було розглянуто та прийнято рішення «Про затвердження Положення про оренду землі в м. Харкові» № 1554/19 Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради  Реквізити для сплати адміністративних штрафів за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів Реквізити для сплати адміністративних штрафів, які накладаються інспекторами з паркування за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, у тому числі за несплату вартості послуг з користування майданчиком для платного паркування. Харківською міською радою затверджений Порядок добровільного відшкодування безпідставно збережених коштів «Харківською міською радою затверджений Порядок добровільного відшкодування безпідставно збережених коштів за використання земель комунальної форми власності на території м. Харкова з порушенням вимог законодавства (рішення Харківської міської ради від 17.10.2018 № 1247/18). Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю на 2020 рік Річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради на 2020 рік
Контакти
 
Адреса:
м. Харків, майдан Конституції 7
Телефон: (057) 725-21-14          mail:dtkzv@city.kharkov.ua


Графік роботи:
Пн-Чт: 9.00-18.00
Пт – 9.00-16.45
Перерва: 13.00-13.45


Адреса прийому кореспонденції:
м. Харків, провулок Соборний 1, каб. 5
Телефон: (057) 725-21-15











 
Друкувати