Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі

ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника: Адміністрація Московського району Харківської міської ради (далі – Адміністрація району)

Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків,
вул. Юр’ївська, буд. 13 

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 37459167

Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
(у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів)
(за наявності):
Транспортні послуги легковим автомобілем із водієм, код ДК 021:2015: 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (відповідний код ДК 021:2015 60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги,  UA-2021-11-25-008119-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
874550,00 грн з ПДВ.

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі закупівель зазначених транспортних послуг у попередніх роках з урахуванням росту цін на такі послуги.

Розмір бюджетного призначення: 874550,00 грн з ПДВ, згідно з кошторисом на 2022 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Місце надання послуг – 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Юр’ївська, буд. 13. Строк надання послуг – з 01.01.2022 до 31.12.2022 (включно).

З метою належного функціонування Адміністрації району наявна потреба у наданні транспортних послуг 2-ма легковими автомобілями із водієм.

У зв’язку з тим, що послуга закуповується для перевезення керівництва Адміністрації району надання Послуг повинно здійснюватися наступним транспортним засобам:

-   транспортний засіб типу легковий седан - В;

-   об’єм двигуна – від 1,4 м3

-   рік випуску – не пізніше 2016 року.

Маршрути службових поїздок визначаються Замовником самостійно – в межах міста Харкова та не перевищують 8 робочих годин на добу. Загальна кількість днів роботи автомобіля у 2022 році складає 249 днів. Пробіг транспортного засобу на добу не перевищує 120 км.

Якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам, встановленим Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами).

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes