Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі

ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника: Адміністрація Московського району Харківської міської ради (далі – Адміністрація району)

Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків,
вул. Юр’ївська, буд. 13 

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 37459167

Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
(у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів)
(за наявності):
Послуги фізичної охорони, код ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (відповідний код ДК 021:2015 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги,  UA-2021-11-26-011801-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
700800,00 грн з ПДВ.

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі закупівель зазначених послуг фізичної охорони у попередніх роках з урахуванням комерційних пропозицій трьох компаній, які надають такі послуги.

Розмір бюджетного призначення: 700800,00 грн з ПДВ, згідно з кошторисом на 2022 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою належного функціонування Адміністрації району та забезпечення громадського порядку наявна потреба у наданні послуг фізичної охорони.

- обсяг надання послуг – 1 послуга;
- строк надання послуг – з 01.01.2022 до 31.12. 2022 (включно);

- кількість постів – 1 пост;

- кількість охоронців на посту – 1 особа;
- режим щодо надання послуг – 24 години на добу (цілодобовий режим охорони)
в робочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні.

- загальна кількість годин охорони на період  з 01.01.2022 до 31.12.2022 (включно) –
8 760 годин.

Місце надання послуг – 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Юр’ївська, буд. 13.

Якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам, встановленим Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами),
у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 та інших нормативно-правових актів чинного законодавства.

Надання послуг забезпечується здійсненням учасником заходів щодо громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, в тому числі охорони рухомого та нерухомого майна замовника (адміністративної будівлі, матеріальних цінностей, які знаходяться на прилеглій до адміністративної будівлі території, матеріальних цінностей, які знаходяться в приміщеннях адміністративної будівлі – інвентар, меблі, офісна і комп’ютерна техніка, документи та інші), далі – об’єкт охорони, забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я осіб, які перебувають на об’єкті охорони, вжиття заходів оперативного реагування щодо припинення порушення громадського порядку, правопорушень щодо об’єкта охорони, встановленого режиму роботи об’єкта охорони та інші заходи в сфері надання охоронних послуг.

Печатать
Новости Харькова в твоем смартфоне!
скачать приложение на Google Play скачать приложение на ITunes