У міськвиконкомі підвищилася оперативність роботи з документами
25 березня 2011 10:11
У міськвиконкомі підвищилася оперативність роботи з документами Структурні підрозділи виконавчого комітету Харківської міської ради отримали можливість електронного обміну документами між собою без передачі їх паперових варіантів.


Це стало можливим у рамках проекту обміну документами в електронному вигляді, який був спланований фахівцями КП "МІЦ" за ініціативою Департаменту діловодства Харківської міської ради для підвищення ефективності використання автоматизованої системи документообігу.

На даний момент запущений процес передачі всіх документів в електронному вигляді між відділом з питань звернень громадян Департаменту діловодства та Департаментом комунального господарства Харківської міської ради.
Використання режиму передачі документів в електронному вигляді дозволяє істотно скоротити витрати паперу, а також звільнити співробітників від роботи із ксерокопіювання документів. Також в цьому режимі співробітники підрозділів зможуть одержувати документ відразу ж після його реєстрації і передачі в роботу, не чекаючи моменту, коли у підрозділі буде доступний паперовий оригінал, заощаджуючи при цьому від одного до двох робочих днів.
У разі успішної реалізації проекту, процес обміну документами без паперів буде протікати між Департаментом діловодства і всіма іншими структурними підрозділами Харківської міської ради.

 


 

Друкувати
Останні новини