Про це сьогодні, 25 листопада, повідомив головний архітектор Харківської області Михайло Рабинович.
За його словами, район ринку «Барабашово» є однією з найбільш проблемних і одночасно однією з ключових територій, тому що він пов'язує центр міста з великим спальним районом, в якому живе близько 600 тис. чоловік. Кілька років тому була досягнута домовленість між керівництвом міста та інвесторами про необхідність припинення стихійного розвитку цієї території. Для її реконструкції був розроблений детальний план, який охоплював не тільки ринок, але і територію, обмежену вул. Шевченка, Московським проспектом, вулицями Гвардійців Широнінців і Героїв Праці.
Як зазначив Михайло Рабинович, основна проблема зазначеного району - транспортна. Згідно з детальним планом, передбачається зробити пробивку з проспекту 50-річчя ВЛКСМ, яка зв'яже Салтівку з центром. Ця дорога пройде повз метромост і виходитиме до ст. м. «Київська». В районі станції метро запланована розв'язка, яка розвантажить вулиці Шевченка, Матюшенко (продовження вул. Весніна і Журавлівського спуску) і пробивку проспекту 50-річчя ВЛКСМ. Автомобільний міст через річку Харків побудують паралельно метромосту - реалізувати цей проект хотіли ще за часів Радянського Союзу, навіть встановили опори через річку, але пізніше будівництво було згорнуто.
Також в плані закладена ліквідація тролейбусного кола і кінцевої зупинки громадського транспорту в районі ст. м. «Імені академіка Барабашова». Як повідомив Михайло Рабинович, в цьому районі зроблять пробивку з вул. Барабашова, яка йде вздовж річки паралельно вул. Академіка Павлова. Ця пробивка стане дублером вул. Академіка Павлова, розвантажить транспортні потоки і забезпечить підвезення товару на ринок не з цієї вулиці, а з протилежного боку. Таким чином, весь громадський транспорт піде по великому колу - новою пробивкою вул. Барабашова з виходом на вулиці Блюхера та Героїв Праці.
Крім того, пробивка вул. Барабашова буде пов'язана через регульоване перехрестя з вул. Якіра, яка сьогодні практично не використовується транспортом, оскільки на ній розташовані складські приміщення ринку, а по обидва боки вулиці житлові будинки та господарські будівлі здаються в оренду під склади.
Також в плані закладено продовження провулка Шевченківського, який знаходиться між ринком «Барабашово» і виставковим комплексом «Радмір-Експохол». Тут повинні розширити проїжджу частину провулка і через невеликий міст зв'язати з вулицею Шевченка.
«Поява цих двох доріг розвантажить і скине частину транспортних потоків з вулиці Академіка Павлова, а сама вулиця розшириться в тих межах, які необхідні і можливі», - підсумував Михайло Рабинович.
За його словами, реконструкція території буде проходити поетапно, план реалізації цього поекту розрахований майже на 20 років.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
18:31
У Харкові пройшов фестиваль професій
-
15:09
У Харкові оновили два кілометри водоводів
-
13:21
Комунальники закрили 80% контурів пошкоджених будинків
-
12:08
У Харкові запустили деякі тролейбусні маршрути
-
11:57
У Харкові завершують будівництво підземної школи
-
11:24
Ігор Терехов розповів про ситуацію з електропостачанням
-
10:59
У Харкові через останні обстріли пошкоджено 19 будинків
-
08:06
У метро зменшили інтервали руху потягів
-
27/03/2024
КВПВ оновлює обладнання
-
27/03/2024
У Харкові замінили 6 кілометрів внутрішньобудинкових систем
-
27/03/2024
На міське кладовище впав збитий безпілотник
-
27/03/2024
У Харкові відновили трансляцію пересування міського транспорту
-
26/03/2024
Відключення електропостачання в Харкові може не збігатися з графіками
-
26/03/2024
У метрополітені зменшили інтервали прибуття потягів
-
26/03/2024
Ворог вчергове атакував Харків
-
26/03/2024
Молодих людей запрошують взяти участь у конкурсі
-
26/03/2024
З початку року у Харкові замінили 240 пожежних гідрантів
-
26/03/2024
Ігор Терехов: Імена загиблих гвардійців назавжди закарбовані в історії Харкова
-
25/03/2024
Ігор Терехов привітав працівників СБУ з професійним святом