У «Прозорий офіс» Київського району надійшло 300 тисяч звернень харків'ян
20 березня 2019 16:47 Місто
У «Прозорий офіс» Київського району надійшло 300 тисяч звернень харків'ян До Центру надання соціальних послуг «Прозорий офіс» Київського району за два роки його роботи надійшло близько 300 тис. звернень харків'ян.

Про це сьогодні, 20 березня, повідомили на виїзному засіданні постійної комісії з питань соціального захисту та охорони здоров'я Харківської міської ради.

Депутати відвідали фронт-офіси, де надаються послуги Пенсійного фонду та управління праці і соціального захисту населення, залу обробки документів, архів та ознайомилися з роботою центру в цілому.

Як повідомила заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Київського району Галина Горбенко, за два роки роботи районний «Прозорий офіс» прийняв 120 тис. звернень з пенсійних питань і 180 тис. - з соціальних. В середньому щодня центр відвідують понад 800 осіб. Найбільш популярні послуги - оформлення житлових субсидій, допомога переселенцям, перерахунок пенсій, призначення різних видів соціальної допомоги. На обслуговування однієї людини йде 12 хвилин.

«Цього року збільшилася кількість звернень від чорнобильців у зв'язку з перереєстрацією посвідчень. Також збільшилася кількість учасників бойових дій в зоні АТО. Всього в районі зареєстровано 900 осіб цієї категорії, з них за пільгами звернулося 600», - зазначила Галина Горбенко.

Також депутати відвідали Центр надання адміністративних послуг Київського району, який знаходиться в цій же будівлі. Директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла про його роботу і повідомила, що з завтрашнього дня в районних ЦНАП надаватимуться нові послуги - розірвання шлюбу, зміна імені, внесення змін до актових записів.

Підбиваючи підсумки виїзного засідання, заступник міського голови Світлана Горбунова-Рубан зазначила, що за рахунок продуманої організації процесу і високої автоматизації роботи в центрах надання послуг вдалося домогтися високого рівня обслуговування громадян.

«Але життя не стоїть на місці, і щодня ми стикаємося з новими викликами. Сьогодні ви бачили, як багато людей прийшло до центру з пенсійними питаннями. Людей хвилюють нові розміри пенсій, монетизація субсидій. Ми створили для харків'ян нові умови і можливості, але є ще питання, які треба вирішувати як можна швидше і делікатніше. Ми намагаємося з усім оперативно справлятися», - зазначила Світлана Горбунова-Рубан.

Друкувати
Останні новини