У харківських лікарнях впроваджуватиметься електронна реєстратура
24 травня 2016 18:58 Медицина
У харківських лікарнях впроваджуватиметься електронна реєстратура Результати пілотного проекту «Електронна реєстратура для медустанов м. Харкова» були представлені сьогодні, 24 травня, головним лікарям харківських лікувальних установ.

Презентація пройшла в Харківській міській поліклініці №8, на базі якої протягом семи місяців відпрацьовувався цей проект.

За підтримки КП «Міський інформаційний центр» ще в 2011 році було розпочато створення інформаційної системи в закладах охорони здоров'я міста Харкова. На сьогоднішній день вона забезпечує послуги телефонного зв'язку і доступу до інтернету, а також оперативного обміну інформацією між лікарнями. Проект «Електронна реєстратура» став черговим кроком розвитку системи з вираженою соціальною спрямованістю.

Як повідомив директор КП «Міський інформаційний центр» Олександр Попов, «електронна реєстратура» значно економить час пацієнта, щоб потрапити до лікаря, а також позбавляє від рутинних процедур персонал поліклініки.

«Людина зателефонувала один раз, і її дані внесли до системи. Коли вона звертається повторно, то реєстратор дані вже не пише - всі картки спливають при дзвінку автоматично, і вноситься тільки проблема пацієнта, якого записують до того чи іншого фахівця. Це займає хвилину-дві. Також на сайті поліклініки доступний запис до лікаря по інтернету, коли людина обирає день, час і записується на прийом», - повідомив Олександр Попов.

За його словами, програма також дозволяє формувати звітність, збирати різноманітну статистику по всіх медичних установах міста, і має чимало інших функцій.

Як повідомила головний лікар міської поліклініки №8 Олена Чумаченко, «електронна реєстратура» дозволяє оперативно управляти розкладом лікарських прийомів на сайті поліклініки, реєструвати і контролювати попередній запис на прийом, приймати хворих у призначений час.

За її словами, в базу медустанови вже внесені дані 22 тис. пацієнтів, що становить майже 35% прикріпленого до поліклініки населення. За час дії проекту на прийом через «електронну реєстратуру» записалося понад 40% прийнятих пацієнтів: по телефону - 49%, в реєстратурі - 33%, в кабінетах лікарів (на повторне відвідування) - 15%, по інтернету - 3%.

«Завдяки всьому цьому, черги до лікарів і в реєстратурі істотно зменшилися. В гостьовій книзі на сайті поліклініки ми отримуємо багато позитивних відгуків», - повідомила Олена Чумаченко.

Як зазначив директор Департаменту охорони здоров'я Юрій Сороколат, пілотний проект можна вважати успішним, оскільки є цілком конкретні позитивні результати, і вже незабаром ця технологія і послуги будуть поступово використовуватися в інших лікувальних установах Харкова. Так, «електронну реєстратуру» планують впровадити в Харківській міській студентській лікарні.

Зазначимо, що проект реалізується за підтримки Харківського міського голови Геннадія Кернеса.

Друкувати
Останні новини